Zwanger aan de pil en ongesteld?

Hoi,
Ik ben een meisje van 16 jaar en ik maak me zorgen. Ik zit nu bijna 3 maanden aan de pil en heb regelmatig seks gehad. In de tweede stopweek werd ik te vroeg ongesteld. Ik ben hierna een tijdje ziek geweest en seks gehad. Inmiddels ben ik bezig met mijn 3e pilstrip maar ik moet pas over een week ongesteld worden. Ik merk ook al een paar dagen dat mijn buikvorm is veranderd, en vandaag heb ik geen moment gehad zonder buikpijn. Ik maak me best zorgen, is er iemand die hier ervaring mee heeft?

Liefs
 
Hoi, ik heb geen ervaring met wat je zegt, maar het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat je zwanger bent. 
Wanneer je overtijd zou zijn zou je eventueel kunnen testen. 
Ik denk eerder dst je buikvorm een beetje anders is omdat je misschien iets gegeten hebt waar je een opgeblazen buik van krijgt, soms gebeurt dat en kan je buik zo opblazen dat het wel lijkt of je al een paar maand zwanger bent! 
 
Als je de pil goed gebruikt zou zwangerschap uitgesloten kunnen worden, dus ga er maar vanuit dat er niks aan de hand is. Succes en sterkte ! 
 
Zoals het stoppen met de pil ook je hormoonhuishouding veranderd doet dat het ook als je gaat starten. In de bijsluiter staat dat je pas na 2 maanden de pil als een betrouwbaar middel kunt gebruiken. Dat geld dan ook voor je onttrekking (ongesteldheid tihdens je de pil gebruikt) dit kan even zoeken zijn in je lichaam wanneer het mket komen.
Het kan dus zijn als je in deze 2 maanden hebt gevreeën je zwanger bent. Wat ik mij dan wel af vraag deze informatie krijg je toch wanneer je eerste pil komt halen? Dat was bij mij wel zo. 
Een test kan uitsluiten of je zwanger bent of niet. Ga niet uit van lichamelijke kwaaltjes. Het zouden bv ook je darmen kunnen zijn of een griepje ed. 
Succes!!
 
Terug
Bovenaan