Zwanger? Action test

<p>Hallo allemaal</p><p>Zojuist een heel verhaal getypt hier en zodra ik een foto wilde toevoegen ging het mis en was alles weg...</p><p>Om een lang verhaal kort te maken. Heb net een test gedaan van de action en die was toch wel positief denk ik. Een duidelijke streep maar niet zo dik als in het controle venster.. </p><p>Ik dacht eigenlijk dat het morgen of overmorgen 2 weken geleden was dat ik de eisprong had maar dat weet ik dus niet zeker. Vandaar dat ik denk dat ik de test te vroeg heb gedaan..</p><p>Maargoed ik ben hier dus nieuw.. en ook nieuw met alles wat met baby's en zwanger worden te maken heeft..</p><p>Hoe voeg ik een foto toe zonder hem eerst op een pagina te moeten plaatsen..?</p><p>Groetjes Cindy :)</p>
 
Hoi cindy,
Ik zou eigenlijk ook niet weten hoe je de foto moet toevoegen. Maar ondanks dat ik de foto niet heb gezien denk ik toch echt dat je zwanger bent! Ookal is het een lichte streep dat geeft aan dat er nog niet veel hcg aangemaakt is dus nog pril zwanger. Maar een streep is een streep. Ik ben ondertussen zwanger van de 3e dus de testen zijn bij mij bekend haha.
Van harte gefeliciteerd! ?
Groetjes mendie
 
Ooh wat spannend zeg. Kan het nog eigenlijk niet geloven.. Ik ga morgen een test van clearblue doen om het zeker te weten haha.
Maar jullie zijn er al vrij zeker van dus bedankt ??
 
Terug
Bovenaan