Zwanger & bloeding

<p>Hallo lieve aanstaande ouders, </p><p>ik ben een beetje onzeker.. ik heb toen ik 5w5d zwanger was me eerste echo gehad alles zag er goed uit maar ik had voordurend krampen. Vandaag ben ik 6w6d zwanger. Ik heb afgelopen week een klein beetje bloedverlies gehad. Het hield ongeveer 2 uur aan. Heb de verloskundige gebeld maar die zei dat ik me niet te druk moest maken.. ik heb donderdag volgende week me 2e echo ! Maar de onzekerheid speelt nogsteeds.. tevens heb ik geen zwangerschapskwaaltjes wat mij ook nog onzekerder maakt.. </p><p>iemand die ervaring hier mee heeft of me advies kan geven? </p><p>ben zwanger van me 1e kindje. <br /><br /></p><p>met vriendelijk groet ?</p>
 
Haihai! Gefeliciteerd met je zwangerschap.
ik had een beetje hetzelfde als jou, met 5 weken al een vroege echo bij de gynaecoloog omdat ik daar toevallig moest zijn. Was een mooi vruchtzakje te zien. Met 7 weken krampen en 2 dagen bloedingen. Gelukkig kon ik wel in het ziekenhuis voor een inwendige echo terecht en daar was alles nog helemaal in orde en kon ze zelfs al een kloppend hartje zien. Nu een gezonde dochter van 11 maand. 
Bloeding hoeft niet altijd iets geks te betekenen! Aftellen naar je echo en stiekem een beetje genieten al! Succes
 
Hei hei , dankjewel ! Ahh fijn om te horen!!! Donderdag mag ik heen voor me echo !! Hoop dat alles oké is .. verloskundige maakte zich geen zorgen .. maar ik natuurlijk wel haha moeilijk om nu te kunnen genieten! Zal het proberen! Haha 
 
Terug
Bovenaan