<p>Hallo ladys!</p><p>Heb vaker een topic geplaats maar beloofd dit is de laatste! Haha</p><p>Zit in me 5+2 weken dus op 6de week.</p><p>Symptomeh wat ik heb is moeheid en duizeligheid met opstaan.</p><p>Heb een zware versie van emetfobie heb extreme angst voor overgeven. Zelf het zien laat me paniekerig worden dit was ook een van de redens dat ik geen zwangerschap wou. Maar goed ik bleek een week geleden zwanger te zijn! Mijn man was dolblij nayuurlijk ik ook wel maar van ene kant ook weer niet omdat ik dachy shit het gaat nu beginnen zit nu dus op de heldt van 5de week en ze zeggen dat 6de week de misselijkheid komt maar heb nou nergens last van. Af en toe misselijk voor paar minuten en dan is het weer over. Werd eerst in de nachten misselijk wakler maar gebruik nu de suprimao voor dat ik slaap en garantie word nooit meer wakker in de nacht heerkijk! Nu is me vrag wil tor week 11 / 12 de suprimal of emedasne gebruiken die ik van me huisarts heb gekregen heeft dwt een schade voorme kind gebruik het alleen met noodgevallen of als ik de dag ervoor niet heb kunmem slapen van misselijkheid die ik gelukkig heel weinig heb gehad. En nu duim ik elke avond tuurlijk dat ik de medicinnen nooit nodig heb maar mocht het wel nodig zijn mag je ze dan paar weken achter elkaar gebruiken?</p>