zwanger & energie

<p>Hallo dames,</p><p>Een positieve zwangerschapstest ❤️ eigenlijk moet ik blij zijn, maar in tegendeel daarvan erg onzeker! ( dit komt omdat hiervoor een miskraam heb gehad ). Ook deze keer heb ik geen symptomen die bij een zwangerschap horen ik ben juist erg energiek en voel me kip lekker! Totaal geen gevoelige borsten en of vermoeidheid, dit maakt me wel angstig.</p><p>Ik zou nu 2-3 weken zwanger zijn volgens de cb test eigenlijk nog wel heel erg pril allemaal.</p><p>Zijn er dames die hier over mee kunnen praten?</p><p> </p><p>Fijne zondag allemaal?</p>

Ja hoor! Nul klachten. Bij mn eerste zwangerschap ook niet. En gewoon een gezond kind gekregen ;). Geniet er van!

Ik had ook geen klachten ☺️
Rond een week of 6-8 werd ik ineens heeeeeel moe.... En toen werd eten ook even lastiger.

Maar zeker de eerste maand had ik niets ☺️

Haihai ik had bij mn 2e zwangerschap tot 6 wk ook geen klachten.. daarna wekenlang vreselijk misselijk en brak geweest en toen dat feest rond 16 wk verbeterde kwam de bekkenpijn..

Hier nu 38+3 zwanger (van de 4e en bijna 40!) en nog volop aan het werk in eigen winkel. Nog steeds genoeg energie en weinig klachten, alleen 's avonds moe maar dat is dus niet zo gek...
Geniet lekker van je zwangerschap en blijf zo lang mogelijk doen wat je kunt, dat houd je fit!

Ook geen vermoeidheid aanwezig?

Ik kan het me gewoon niet voorstellen, zwanger te zijn en dat goed gaat zonder symptomen.  Super fijn natuurlijk maar word er echt zenuwachtig van!

Thanks voor je berichtje 

Terug
Bovenaan