<p>Hoi Hoi,</p><p>Ik heb half facebook al afgespeurd of er een groep bestaat voor mensen die zwanger zijn en migraine hebben maar helaas.. Daarom hoop ik hier wat mensen te spreken en ervaringen uit te wisselen die dus zwanger zijn en migraine hebben,</p><p>Ik heb zelf een extreme vorm van migraine, aanvallen van standaard 3 dagen (soms zelfs 5 of meer) en dat altijd om de week. Sinds ik in verwachting ben heb ik elke week zo'n aanval van 3 dagen en dat is echt niet te doen, ik trek m'n eigen haren uit m'n hoofd van de pijn. We hebben al een zoontje dus op de dagen dat ik ziek ben moet mijn partner vrij nemen om voor hem te zorgen, gelukkig heeft hij een hele fijne baas die daar nooit een punt van maakt.</p><p>Mijn neuroloog geeft aan dat migraine niet schadelijk is voor moeder en kind, weet ik! Dus gewoon wachten tot de aanvallen over zijn. Helaas merk ik om mij heen dat mensen die geen migraine hebben niet begrijpen hoe heftig het is om 3 of meer dagen helse pijnen te hebben. Er moet toch wel een middeltje bestaan wat kan en mag tijdens de zwangerschap en wat ook echt voor langere tijd werkt?</p><p>Ik zou zo graag ervarings verhalen horen van mensen in hetzelfde schuitje als ik. Ik heb al heeeeeel veeeeeel geprobeerd maar ondanks dat zijn alle tips meer dan welkom!</p><p>Alvast bedankt voor jullie reacties, Liefss..</p>