<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Hoi lieve mensen, </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">ik ben ook nieuw op dit forum, eigenlijk helemaal nieuw voor mij om zomaar een berichtje/vraag te plaatsen! Ik ben 25 jaar en heb 4 maanden geleden mijn spiraal eruit laten halen voor een kinderwens. Ik ben vandaag precies 6 weken zwanger, dat denk ik tenminste! Het maakt mij allemaal zo onzeker! Ik ben vorige week meteen naar mijn gynaecoloog gegaan, die heeft mijn bloed getest op HGC hormoon. Die was 89, uhhh ja is dat goed slecht? Ik heb morgen de eerste echo bij mijn gynaecoloog en ik ben zo bang.. of het wel goed is etc etc. Ik ben vandaag super emotioneel en ben eigenlijk de hele dag al aan het huilen. Is dat een symptoom? Ik ben verder alleen super moe en mijn borsten zijn afgelopen twee weken mega gegroeid en gevoelig geweest, alleen vandaag ineens niet?! Gek. Niet misselijk, wel last van mijn darmen(waar ik af en toe buikkramp van heb en ik meteen naar de wc ren of er bloed is) en mijn onderrug? Kan dat al zo vroeg? Ik hoop bij jullie een beetje steun te vinden en informatie te winnen! </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Groetjes, juliette </p>