• Geef jouw mening zodat we Ouders van Nu kunnen blijven verbeteren! Het onderzoek is anoniem en het invullen van de vragenlijst kost ongeveer 7 tot 10 minuten. Onder de deelnemers verloten we 5 Bol.com cadeaubonnen t.w.v. 25 euro. Vul hier de vragenlijst in. Alvast bedankt voor de moeite om deel te nemen!

Zwanger & Angsstoornis

Toetje12

New member
Hoi dames

Ik ben vanaf mijn klein af aaan al angstig voor misselijkheid en overgeven. Als ik er al aan denk krijg ik een paniekaanval. Ik heb een supermooie dochtertje van 4 waar ik ook geen symptomen had behalve de eerste 2/3 weken heel angstig was en niks wou weten.

Nu heb ik dat dus ook. Nu weet ik sinds kort dat ik 5W+3D zwanger ben en woensdag gaan wij een week op vakantie naar Portugal. Nu heb ik nergens zin in door de angst wat ik heb wil de hele dag thuos zitten denk de hele dag als een gek eraan en word juist die angst heel misselijk. Wanneer ik niet angstog ben gaat het weg. En ik vind dit niet meer leuk ik eet niks meer ik ontwijk me van alles en denk als het zo doorgaat ik ookniet van me vakantie kan gaan genoeten. Medicatie heb ik ook alvast gekregen van de dokter. Maar dat is dus ook het punt io word niet misselijk van de hormonen maar van de angst! help me aub
 
Als je al heel.je leven emetofobie hebt, vind ik het eerlijk gezegd een beetje vreemd dat je nu pas om hulp zoekt. Je hebt therapie nodig want je angst zit tussen je oren. Dat heb je voor woensdag niet geregeld. Door niets te eten is de kans op misselijkheid wel groter dus blijf alsjeblieft wel eten en doe je best om toch te genieten van de vakantie.
 
Terug
Bovenaan