Zwanger, blij en hoofdpijn

Hallo,

Ik ben een juli mama! Ben 9 juli uitgerekend een paar dagen voor mijn vernaardag.

Ben vandaag 5 weken en 4 dagen zwanger na twee maanden geleden een tweede miskraam te hebben gehad.

Het voelt allemaal goed. Heel gek en nooit verwacht dat ik het zwangergevoel vanaf dag 1 zou herkennen. Mijn baarmoeder kantelt dan en voelt alsof het "loskomt" van de rest van mijn lichaam. Het voelt dan als een apart element in mijn lichaam. Het enige orgaan wat ik dan zo kan voelen en ervaren.

In tegenstelling tot mijn 1e 2 zwangerschappen ben ik nu niet misselijk. Ik heb honger en trek in de meest rare dingen maar voornamelijk op rare momenten, heb het gevoel dat ik 5 kilo aan borsten meedraag en heb ongelofelijk veel hoofdpijn. Ik merk dat als ik eet dat de hoofdpijn weggaat, maar heb met mijn eetbuien niet het idee dat ik te weinig binnenkrijg. Iemand hier ook last van??

Verder heb ik volgende week woensdag mijn eerste echo om te kijken of het hartje klopt. Die geruststelling wil ik gewoon hebben om er zeker van te zijn dat er iets levends zit.

Het leuke is dat we net een traject ingingen bij voortplantingsgeneeskunde en nu met de gynaecoloog waar de 2e afspraak mee staat een grapje gaan uithalen volgende week want ben "spontaan" zwanger.

Iemand last van hoofdpijnen en verder niks????

Oh ja en heb last van wat slapeloosheid, zoals nu. Lig al ruim een half uur wakker het is nu 4:21 uur zucht. Ik ben er niet achter waarom ik wakker wordt s nachts.

Ben benieuwd naar jullie reacties.

Allemaal van harte gefeliciteerd!!

hoi hoi
de hoofdpijn herken ik gelukkig niet, maar ook ik slaap tijdens mijn zwangerschap altijd lichter als normaal. Ook droom ik heel veel meer als normaal. Misschien is dat bij jou ook wel de reden dat je wakker word. En moet je misschien toch iets laten 'zakken'om het zo maar te noemen
veel suc6 met deze zwangerschap, hoop voor je dat de hoofdpijn snel minder zal worden
en dat dit keer goed mag blijven gaan
groetjes Jacqueline

Allereerst proficiat met je zwangerschap!
Ik heb in de 1e week wel wat hoofdpijn gehad, de slapeloosheid herken ik heel erg goed. Ik ben de hele dag door misselijk van de honger maar als ik aan eten denk dan hang ik al boven de pot. Heel vervelend dus.. Probeer tussen de bedrijven door toch wat te eten, maar dat valt niet mee.
Geniet maar lekker van de zwangerschap! Ik had op het begin ook niet veel kwaaltjes maar deze week is het helemaal omgeslagen..

Liefs

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik herken de hoofdpijn uit mijn vorige zwangerschap.. Dat heeft tot een week of 16/17 aangehouden, daarna ging het weg.. Een heel vervelend kwaaltje waar je helaas weinig aan kunt doen!

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Hoofdpijn.. Nee dat herken ik niet. Ik had de eerste paar weken weinig last, maar sinds een week goed misselijk en honger tegelijk en als ik dan het verkeerde eet...op naar de wc.
Succes met je hoofdpijn en ik hoop voor je dat de echo goed eruit ziet!

liefs

Gefeliciteerd! leuk om dan toch spontaan zwanger te worden. zal voor je duimen dat je strax een mooi kloppend hartje hebt.

ik heb soms hoofdpijn, maar ik w eet niet of dat komt door het achter de computer zitten werken of door de zwangerschap.
ik ging er vanuit dat het van het werk is want ik heb net een nieuwe baan.

x Nanda

Nee ik merk echt dat de hoofdpijn van de zwangerschap is. Ik heb zelden hoofdpijn en het voelt eerlijk gezegd alsof ik intensief sport en er daardoor te snel teveel bloed door mijn hoofd gaat. Wat op zich waar is nu we meer bloed aanmaken.

De ene dag valt het mee maar net als gisteren bijvoorbeeld dan kan ik gewoonweg niks.

Ik werk veel achter de computer maar gisteren lukte het gewoon niet. Pffff je voelt je dan twee keer zo ellendig.

Vannacht eindelijk weer doorgeslapen en vanochtebd voel ik me fit en hongerig. Dus ga lekker genieten van een (hopelijk) goeie dag.

Wat vervelend dat je zo'n hoofdpijn hebt! Als dit zo blijft zou ik toch maar contact met je vk opnemen, misschien heb je een te hoge bloeddruk?
Ik heb zelf een hoge bloeddruk en krijg hier medicijnen voor, maar last van hoofdpijn heb ik nooit gehad.
Ik merk wel dat ik nu wel 'sochtends wat misselijk ben, hier had ik bij mijn eerste zwangerschap geen last van. M'n borsten zijn wel groter, maar ze doen eigenlijk niet zeer, ik denk dat dit komt dat ze na de eerste zwangerschap en borstvoeding iets zijn gaan hangen en ik daardoor nu nog ruimte over heb...Wat klinkt dat raar!
Verder zo nu en dan wel eetbuien en ik heb het 's avonds erg koud en ben sneller moe (maar ja dat is ook wel logisch met m'n dochtertje van 17mnd die als een stuiterbal vaak rond dartelt en ook nog wel tussen ons in slaapt...)

Veel succes met alle kwaaltjes!

Terug
Bovenaan