Zwanger BMI

<p>Hallo dames, </p><p>Is er iemand van jullie die ervaring heeft met een zwangerschap en een BMI boven de 40?</p><p>Ik ben zelf zwanger en heb een BMI van 40, ben erg benieuwd naar jullie ervaringen</p>
 
Hoi! Mijn BMI is 40. Ik ben 12 weken zwanger maar volgens de verloskundige gezonder dan iemand met een lager BMI. Verder heb ik geen ervaringen, sorry.
 
Hoi! Mijn BMI is 40. Ik ben 12 weken zwanger maar volgens de verloskundige gezonder dan iemand met een lager BMI. Verder heb ik geen ervaringen, sorry.
 
Ook bmi van 40. Nu 31 wk. In het begin afgevallen waardoor nog steeds op -2.5. Ik heb wel eenniets hogere bloeddruk en zwangerschapssuiker. Meer kans op met hoog bmi, maar komt voornamelijk door de hormonen aangezien aanpassing in voeding niet. Ben ook nog steeds misselijk... bij mij zijn het dus voornamelijk de hormonen. Echter oeder lichaamnis anders. Met een hoog bmi heb je meer kans op dingen, betekent nietdat iemand met een gezond bmi een betere, gezondere of minder kwalen heeft tijdens de zwangerschap.
 
Hoi dames!
Is het moeilijker om zwanger te raken met bmi +- 40? Ik zit ergens onder de 40 (38/39) maar met een beste 'vet' buik. Ik maak me zorgen dat het daarom misschien niet wil lukken omdat ik van alles op internet lees erover :(
 
Ik hoor graag van jullie!! 
 
Terug
Bovenaan