Zwanger clomid 50 3 follikels

<p>hallo allemaal,</p><p> </p><p>Ik zal me eerst even voorstellen, ik ben Bibi en nu vijf weken zwanger. We zijn in maart van dit jaar begonnen met clomid 50 Mg en hierbij heb ik de laatste ovulatie 3 rijpe follikels en een eisprong gehad en nu.. zwanger! Ik ben benieuwd of er dames zijn met ongeveer dezelfde ervaring en of dit geresulteerd heeft in een meerlingen zwangerschap. Wij hebben over 2 weken de eerste echo en kan echt niet wachten. </p><p>Benieuwd naar jullie reacties, groet B</p>

Hoi Bibi,
Allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ook ik heb in een traject gezeten en Clomid gebruikt.
Ik was de eerste ronde meteen zwanger, daar waren we natuurlijk heel blij mee.
En ja dit was een 2-ling, helaas is dit met 11 weken wel een miskraam geworden.
Daarna nog vele rondjes gedaan, maar dat mocht niet baten.
Uiteindelijk gestopt met Clomid en er maar ovulatietesten voor in plaatst gaan gebruiken. Ook hier na 1 rondje zwanger, nu 25 weken zwanger van ons 2e kindje.
Ik hoop voor je dat alles goed mag blijven gaan, zwanger zijn is zoiets moois!
Groetjes Siska.

Hoi Bibi,
Ik ben ook moeten starten met clomid. Bij clomid 50mg had ik 1 follikel. Vervolgens opgehoogd naar 100 Mg toen had ik 3 follikels. Uiteindelijk bleek ik dus de 2e ronde zwanger. Heel spannend, want was ik zwanger van 1, 2 of 3? Ons werd het leuke nieuws medegedeeld dat ik in verwachting ben van een tweeling. Ik ben nu 16 weken zwanger! ❤️

Hoi Siska,
Dank je wel voor je reactie. Jij ook gefeliciteerd, 25 weken al! Heftig dat je een MK hebt gehad bij de tweeling. Bijzonder dat je zonder de clomid zwanger bent geraakt, mag ik vragen of je deze ook voor PCOS gebruikte? Groet B

Wat gaaf Feetwee, gefeliciteerd! Een tweeling, wat bijzonder. Heel stiekem hoop ik ook wel op een meerling. Het zit in de familie, mijn moeder is van een een eiige tweeling en ikzelf van een twee eiige, dit in combinatie met de 3 follikels maakt het super spannend tot de echo.. duimen maar ??Veel geluk met je zwangerschap! Groet B

Hoi Bibi,
Ik ben al zeker 20 jaar bekend met PCOS, onze eerste was echt een kadootje.
Ons was verteld dat we zonder hulp nooit kinderen zouden krijgen. En ineens was ik zwanger van onze nu 3 jarige zoon.
Mede omdat mijn cyclus heel onregelmatig was door de PCOS en een 2e niet wilde lukken, zijn we uiteindelijk in een traject beland. Wat we allebei zeer heftig vonden.
Ik heb al die tijd 50 MG clomid geslikt, maar vond het heel pittig.
En na ernstige bijwerkingen en het verdriet rondom de miskraam hebben we besloten er mee te stoppen...
Groetjes Siska.

Hi Bibi,
Mijn situatie lijkt erg op die van jou. Ik ben eeneiige tweeling en in de generatie voor mij is er ook een tweeling.
Nu zit ik in mijn tweede IUI ronde en ik gebruik voor het eerst clomid en nu zijn er drie follikels groot genoeg. Ik twijfel enigszins of ik het op dit moment moet doorzetten, want er is ook een kans op een drieling. Wat was voor jou het uiteindelijke resultaat?
Thank you in advance :)
MamaS

Terug
Bovenaan