zwanger, denk ik

A

Anoniem

Guest
Heb een test gedaan en ja, ik ben zwanger! Alleen heb ik constant het gevoel dat ik ongesteld moet worden! Hoe kan dit dan? Ik word er zo onzeker van!!!

hallo,

erg erkenbaar jou verhaal, ik heb precies hetzelfde gehad, ik wilde graag zwanger worden, toen ik overtijd was had ik erg het gevoel dat ik(weer) ongesteld zou worden,uiteindelijk was ik toch zwanger, ik hoor het wel van meer mensen die dat hebben, ik weet niet hoe dat komt.
ik hoop dat ik wat onzekerheid heb weg kunnen nemen, succes met je zwangerschap en geniet ervan

Hoi,

ben nu drie weken zwanger en heb ook elke keer gevoel dat ik ongesteld word. Elke keer als ik naar de wc ga, kijk ik toch voor de zekerheid of ik echt geen bloedverlies heb.
Misschien is het gewoon de angst van is het echt zo, gaat alles wel goed? Tenminste dat gevoel heb ik wel.

Gr. Miepje

herken het helemaal!!!!
ben nu zo'n 6 weken zwanger en heb het ook nog steeds....erg onzeker word ik ervan.
het voelt ook alsof je het bloed zeg maar voelt lopen!! BAH!!!
maar hoop dat alles goed gaat, met ons allemaal en we hier over 25 weken nog gezellig typen....of op het sept forum!!!
doei xxxx andrea

Hallo allemaal, ben nu zon 6 en een halve week zwanger en had de eerste paar weken ook dat gevoel.
Het schijnt erbij te horen,dus dont worry.
Als de test uitwijst dat je zwanger bent neem dan maar van mij aan dat je dat ook bent.

Succes allemaal

Hoi ik begrijp je gevoel, het kan je heel onzeker maken, ik ben nu zo'n 6 weken zwanger van m'n eerste kindje en heb ook steeds zo'n kramperig gevoel onderin m'n buik alsof ik idd ongesteld ga worden.
Misschien komt het omdat je baarmoeder moet wennen aan de nieuwe situatie, tenminste dat denk ik. Ik bedoel zo'n groeiend vruchtje wat zich nesteld in je baarmoederwand daar reageert de baarmoeder toch wel wat op.
Anders vraag je het toch aan je huisarts of een verloskundige dan weet je het zeker. Succes :)!

bEN 8 WEKEN EN TWEE DAGEN ZWANGER EN HEB OOK STEEDS HET GEVOEL DAT IK ONGESTELD MOET WORDEN .dIT MAAK MIJ OOK EEN BEETJE ONZEKER KOMT MISSCHIEN OOK WEL OMDAT IK IN TOTAAL 4 MISKRAMEN HEB GEHAD EN IK HEB OOK 2 GEZONDE KINDEREN EEN JONGEN VAN 6 EN EEN MEISJE VAN 4 DUS DIT IS VOOR MIJ OOK EVEN WEER WENNEN EN KAN ME VAN DE VORIGE ZWANGERSCHAPPEN WEINIG HERINDEREN

Hoi,

Ik ben nu 6 weken zwanger en heb het gevoel wat jij beschrijft ook. De dokter vertelde dat dit te maken heeft omdat je baarmoeder zich moet instellen aan het zwanger zijn... we hoeven ons niet druk te maken volgens hem... lekker makkelijk praten niet dan..succes ik zal aan je denken

Terug
Bovenaan