zwanger derde kindje maar meer misselijk als vorige 2,geen zorgen maken?

A

Anoniem

Guest
Ik ben nu bijna 9 weken zwanger,maar bij mijn zoon en dochtertje had ik de bekende ochtendmiselijkheid en bijbepaalde luchtjes werd ik misselijk,maar nu heb ik er meer last van vooral als ik langer dan 2 u niets eet,of s'avonds na het avondeten ook,of voordat ik naar bed ga en van de bank af kom,ik vind het een beetje vreemd,omdat ik dat bij de vorige niet zo erg had,hoef ik me geen zorgen te maken?

Nee je hoeft je totaal geen zorgen te maken zelfs.

Het kan de derde keer heel anders zijn. Ik was bij de eerste 8 maanden doodziek, bij de tweede 20 weken maar wel wat minder ziek en bij de derde langer ziek maar minder intens dus het zegt niets.

Sterkte ik hoop dat je je snel beter voelt

ok dank je,denk echt dat het een meisje wordt,alleen omdat ik snel geiiriteerd ben en af en wat misselijker!
Ik moet wel oppassen op mijn werk,want wil het pas direct nadat de echo goed is vertellen,omdat ik me wat onzekerder voel deze keer of alles goed is,of vinden jullie het laat om het pas met 12 weken tegen je baas te vetellen?

nee hoor dat betekent niks! ik was van de 3e vooral moe en van de anderen had ik hele andere klachtjes! nu bij de 4e is het weer anders!

liefs

ik ben maar 1 keer zwanger geweest, dus vergelijkingsmateriaal heb ik niet.... maar elke zwangerschap is volgens mij anders.... ik ehb van dames gehoord dat ze bij de ene heeeeel ziek en misselijk waren en bij de andere totaal niet.....

Ik ben net bevallen van ons derde kindje en elke zwangerschap was totaal verschillend. Bij nr 1 was ik totaal niet misselijk, bij nr 2 kostmisselijk en bij nr 3 een beetje en maar kort. En alle drie zijn ze kerngezond. Veel sterkte met je misselijkheid.

ok dank je want vindt het zo raar dat ik er s'avonds na het eten of later op de avond ook last van heb!
Gelukkig hoef ik dan maar 1 keer over te geven en ook niet iedere dag,maar ik begrijp niet dat dit vaak s'avonds gebeurd!

Ochtendmisselijkheid heet zo omdat het vaak 's ochtends voorkomt. Misselijkheid kan komen van een lage bloedsuikerspiegel (bv als je lang niets gegeten hebt, zoals 's ochtends). Het kan ook zijn dat je misselijk wordt van het HcG-hormoon (zwangerschapshormoon). Hoe dan ook, je kan ook op andere momenten van de dag misselijk zijn. Ik was bij alledrie mijn zwangerschappen vooral 's avonds misselijk en bij de derde daarnaast ook af en toe overdag. Succes!

Terug
Bovenaan