<p>Hallo,</p><p>Ik vroeg me af of er meer vrouwen zijn die direct na stoppen met de pil zwanger zijn geraakt? </p><p>24 maart nam ik me laatste pil. 28 t/m 30 maart ben ik nog ongesteld geworden, daar naar niet meer.. Eerst dacht ik dat mijn lichaam gewoon problemen had met uit zichzelf weer op gang te komen omdat ik las dat veel vrouwen na het stoppen met de pil een lange cyclus hadden, dus ik dacht dat dit bij mij ook het geval was. </p><p>Echter was ik afgelopen weekend erg moe, sliep slecht en werd misselijk wakker. Op de een of andere manier dacht ik direct, ''ik moet een test doen'', terwijl ik eigenlijk wist dat dit wel veelste vroeg zou zijn om zwanger te raken.</p><p>Maar ja! Twee streepjes! Echt heel bizar en onwerkelijk dat dit zo snel is gegaan. Ik vraag me dus af of dit vaker voor komt aangezien ik veel lees dat het vaak wel een paar maanden kan duren. Volgens de berekeningen ben ik vandaag precies 7 weken.</p><p> </p><p>Dus korte samenvatting: </p><p>24 maart: laatste pil</p><p>28/29/30 maart: ongesteld</p><p>12 april: positieve zwangerschapstest! </p>