<p>Hoi allemaal, Bijna 5 maanden geleden ben ik bevallen van mijn eerste kindje. Een tweede is zeker gewenst, maar niet per se nu. Nu is het zo dat ik na het stoppen met bv over ben gegaan op de nuvaring. Die kan je er tijdelijk 3 u uithalen. Tijdens de seks doe ik dat ook altijd, omdat het anders vervelend zit. Ik doe ‘m altijd weer heel trouw in, maar ben ‘m dus 1x vergeten. Dit was de hele nacht, dus rond de 8 uur eruit. Je zal zien: het was precies rond mijn eisprong. Ik vraag me af hoe groot de kans nu is dat ik zwanger ben. Kan het me ergens bijna niet voorstellen, maar ik heb natuurlijk wel ‘onbeschermde seks’ gehad. En bij mijn eerste kindje was het ook in 1x raak. Ik ben nog al vruchtbaar. Ik weet dat ik hier geen antwoorden ga vinden en dat ik gewoon rustig moet wachten tot ik kan testen, maar wilde even mijn verhaal kwijt. Zijn er meer mensen die zwanger zijn geraakt door de nuvaring of andere anticonceptie heen? Lotgenoten? Ik kan maandag testen. Stiekem hoop ik dat ik gewoon ongesteld word en nog even kan genieten van 1 kindje alleen. Mocht het wel zo zijn dat is het natuurlijk meer dan welkom.</p>