zwanger door de pil heen

Hoi allemaal

Zijn er hier mensen die zwanger door de pil heen zijn geworden. Ik heb namelijk heel sterk het gevoel dat ik zwanger ben. Ik heb al een tijd erg gevoelige borsten en dat heb ik alleen als ik net ongesteld moet worden. En toen ik zwanger was van mijn dochter.

Vanochtend heb ik een test gedaan en die was heel heel heel erg vaag. VAnavond even aan mijn man laten zien, want ik zou het geweldig vinden alsik zwanger was, dus dan zie je misschien spoken.

Wat zijn jullie ervaringen?

Groetjes Ria
 
Ja ik ben zwanger geworden dwars door de pil heen. Ongelooflijk vond ik het. Ik was zo verbaast en eigenlijk heel erg verdrietig. Ik wist dat mijn vriend geen 2de wou dus was erg bang voor zijn reactie.
Nou ja ben nu bijna 24 weken en het gaat hartstikke goed en we zijn er nu allebei aan gewend dat ik zwanger ben.
Is toch gewoon een wonder!!!
Nou ben benieuwd of je zwanger bent.
Groetjes Bianca
 
Je weet toch wel dat je de test na 10 minuten niet meer moet aflezen .deze is niet meer betrouwbaar meer op de uitslag,ze geven vaak positief aan na langere tijd
 
Lieve Ria,
het kan hoor, zwanger worden tijdens de pil. Ik heb 1 dochtertje en mijn tweede kindje is op komst. Bij mijn dochtertje wist ik 'pas'na 4 maanden dat ik zwanger was. ik werd nog gewoon 'ongesteld'na elke pilstrip. Ik ging voor een routineonderzoek naar het ZH, daar ben ik erachter gekomen dat ik zwager was. het klinkt raar, ik heb het ook nooit geloofd van andere mensen en verhalen. nu ik het zelf heb meegemaakt denk ik er anders over.

Mijn tweede kindje (ben uitgerekend op 29 mei a.s.) is ook door de pil heen gekomen. maar hier was ik 'sneller'bij. ben flauwgevallen en werd daarna heel erg misselijk. mijn dochtertje (nu inmiddels 4 jaar) vertelde mij toen uit het niets, dat er een babietje in mijn buik zat. Een paar dagen erna voor de gein een zweangerschapstest gekocht, omdat mijn dochtertje telkens weerr zei 'mama er zit een babietje in je buik' en ja hoor... weer zwanger, je zag bijna geen streepje op de test, maar het was wel zo.
 
Terug
Bovenaan