Zwanger door de pil?

<p><span style="caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.7); color: rgba(0, 0, 0, 0.7); font-family: 'Source Sans Pro', sans-serif; font-size: 15px; -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); -webkit-text-size-adjust: 100%; background-color: #fbfbfb;">op maandag 3 mei ben ik gestopt met de pil ik zou toen eigenlijk tot woensdag 5 mei moeten slikken maar de dokter zei dat ik gelijk een stopweek kon inlassen dus heb de laatste 3 niet geslikt toen ben ik ongesteld geworden op 6 mei en ik ben pas begonnen op woensdag 12 mei dus twee dagen te laat, dus ik zit nu in mijn eerste pilstrip week 1 dag 5 ik heb gewoon onbeschermde seks gehad met mijn partner en dus 2 dagen te laat begonnen aan mijn nieuwe pilstrip is de kans groot? En wanneer zou ik eventueel een test kunnen doen, mensen die hier ervaring mee hebben en ook zo zwanger zijn geraakt? </span></p>

Tot nu toe nog niet echt klachten aangezien ik pas afgelopen woensdag 12 mei weer ben begonnen in mijn strip, ipv maandag 10 mei dus 2 dagen te laat begonnen. Ik heb nu nog niet echt klachten wel heb ik gister las gehad van baarmoeder pijn zoals menstruatie achtige pijn 

De kans is heeeeel klein, maar niet 0 (pil is natuurlijk ook geen 0). Je kan zekerheidshalve even een test doen eind van de maand, maar zou me niet te druk maken. De kans is echt minimaal.

Ja maar aangezien ik de laatste 3 pillen van mijn vorige strip niet meer geslikt heb en gelijk een stopweek heb ingelast en daarna dus ook 2 dagen te laat ben begonnen had ik eigenlijk dus in totaal 9 dagen geen pil meer geslikt dus is de kans dan nog zeer klein omdat je overal leest als je te laat met je stopweek begint of pillen vergeet in week 1 je eisprong gelijk op gang kan komen 

De kans is klein, maar het is zeker mogelijk. Ik zat aan de pil en ben ook zwanger geraakt. Ik ben nu 16 weken zwanger en het is dus zeker wel mogelijk. Ik heb ook elke pil gewoon geslikt, niks vergeten. Ook ben ik niet ziek geweest, want dan werkt de pil soms minder goed.

Terug
Bovenaan