Zwanger door pil?

<p>Hoihoi,</p><p>Hopelijk heeft een van jullie dit eens meegemaakt en mij kan helpen. Ik zit aan de 3 fasenpil trigynon sinds 2 maand. Eerste maand vlekkeloos, geen doorbraakbloedingen en netjes ongesteld na dat ik in mijn stopweek zat. Nu ben ik na 7 dagen ongesteld weer gestart en ben ik per ongeluk na 7 pillen 1tje vergeten. Een week later had ik wat gekleurde afscheiding in mn ondergoed meer niet. Eenmalig. Nu 2 dagen later had ik met het vegen ineens een bloedsliertje, en ook dat was eenmalig.. moet nog 8 pillen.. doorbraakbloeding? Zwanger? Innesteling? Door de pil heen??</p><p>Groetjes!</p><p> </p>

Ik slik dezelfde pil al een jaar of 5. (Met tussenpozen, want ik ben in die tijd 2x zwanger geweest dus 2x ongeveer een jaar gestopt..)

Ik ben nooit een pil vergeten geloof ik, Dus ik kan er weinig over zeggen.. Maar het duurde bij mij wel 6 maanden voordat mn lichaam echt gewend was aan de pil. Soms ging het 2 maanden goed, en dan werd ik weer veel te vroeg of veel te laat ongesteld of had ik doorbraakbloedingen. Pas na 6 maanden werd ik gewoon altijd 'op tijd' (2-4 dagen na het stoppen van de pil) ongesteld.
Ook na mn beide zwangerschappen duurde het steeds een maand of 6 voordat alles weer vlekkeloos verliep.

Dus misschien is het niks geks en heeft je lichaam ook gewoon tijd nodig!

@zeeuwsmeisje
ooo dat is heel fijn om te horen! Dan zal het bij mij waarschijnlijk ook daar aan liggen! Heb net een zoontje van een jaar dus zit echt nog niet te wachten op een tweede haha. Altijd welkom natuurlijk maar er liever nog wat jaartjes tussen zitten haha. Dankjewel voor je reactie!

[quote quote=10392308]Ons zoontje is door de pil heen gekomen, nooit vergeten of ziek geweest of iets dergelijks... het kan dus zeker[/quote]Hier hetzelfde!

Terug
Bovenaan