<p>Lieve mama's,</p><p>Ik wil even mijn verhaal doen en vragen of iemand ook zo een soort ervaring mee heeft gemaakt. </p><p>Ik heb een dochtertje van net 1, en heb vorige week een positieve zwangerschapstest in mijn handen gehad ( nou 4 haha om het zeker te weten). Ik heb namelijk sinds oktober een kopers spiraal.</p><p>Ik was in shock en mijn man ook. We waren helemaal verbijsterd, maar toen het eenmaal bezonken was , waren we toch blij met het nieuws en is het kindje zeer welkom. Mijn spiraaltje is verwijderd ( zat in mijn baarmoedermond en is dus verzakt waardoor het niet meer werkten.</p><p>Ik heb een echo gehad en een bloed test. Ik de bloed test was het zwangerschaps hormoon te zien maar op de echo zagen ze ( nog ) niets. Alleen verdikt baarmoederslijm , ik moet volgende week terug komen voor een echo Want ik ben nu waarschijnlijk rond de 4,5 week zwanger . Zijn hier meer mama's die door de anticonceptie heen zwanger zijn geworden ? . Of zoiets mee gemaakt met de echo. </p><p>Liefs x </p>