Zwanger door spiraal heen.

<p>Lieve mama's,</p><p>Ik wil even mijn verhaal doen en vragen of iemand ook zo een soort ervaring mee heeft gemaakt. </p><p>Ik heb een dochtertje van net 1, en heb vorige week een positieve zwangerschapstest in mijn handen gehad ( nou 4 haha om het zeker te weten). Ik heb namelijk sinds oktober een kopers spiraal.</p><p>Ik was in shock en mijn man ook. We waren helemaal verbijsterd, maar toen het eenmaal bezonken was , waren we toch blij met het nieuws en is het kindje zeer welkom. Mijn spiraaltje is verwijderd ( zat in mijn baarmoedermond en is dus verzakt waardoor het niet meer werkten.</p><p>Ik heb een echo gehad en een bloed test. Ik de bloed test was het zwangerschaps hormoon te zien maar op de echo zagen ze ( nog ) niets. Alleen verdikt baarmoederslijm , ik moet volgende week terug komen voor een echo Want ik ben nu waarschijnlijk rond de 4,5 week zwanger . Zijn hier meer mama's die door de anticonceptie heen zwanger zijn geworden ? . Of zoiets mee gemaakt met de echo. </p><p>Liefs x </p>

Yes, hier ook door koperspiraal heen. Bij mij ook direct verwijderd! Gelukkig wel blij met de zwangerschap, is ons tweede kindje. Inmiddels 12 +3 weken zwanger en tot nu toe alles goed. Ik heb na het verwijderen nog 2 echo's gehad om te kijken of het goed ging. 1 bij wss 5 weken toen konden ze nog bijna niks zien en 1 bij 7.5 week en toen konden ze al voorzichtig een termijn zeggen. Vorige week de 11 weken echo gehad om 'definitieve' termijn aan te geven. Inmiddels al meer echo's gehad dan bij de eerste!

Yes, hier ook door koperspiraal heen. Bij mij ook direct verwijderd! Gelukkig wel blij met de zwangerschap, is ons tweede kindje. Inmiddels 12 +3 weken zwanger en tot nu toe alles goed. Ik heb na het verwijderen nog 2 echo's gehad om te kijken of het goed ging. 1 bij wss 5 weken toen konden ze nog bijna niks zien en 1 bij 7.5 week en toen konden ze al voorzichtig een termijn zeggen. Vorige week de 11 weken echo gehad om 'definitieve' termijn aan te geven. Inmiddels al meer echo's gehad dan bij de eerste!

Terug
Bovenaan