Zwanger, eerst kwalen en nu niet meer

11 oktober ben ik voor het laatste ongesteld geweest. Ik ben bekend met PCOS. Vanaf afgelopen maandag een opgeblazen gevoel en grote borsten. Woensdag en donderdag weeig op de maag.

Woensdag heb ik een test gedaan. en ja hoor! Gelijk een dikke streep!! Jeej! Zwanger!

Bij mijn vorige 2 zwangerschappen werd ik misselijk vanaf 6+3 en bleef dit tot de 14de week.

Gister had ik geen klachten van weeïgheid en misselijk.
Help help help... is het wel goed?
Ik herken dit niet van mijn vorige zwangerschappen

Laatst bewerkt:
Geen 2 zwangerschappen zijn hetzelfde, zelfs niet bij dezelfde vrouw. Een klachtenvrije dag kan iets te betekenen hebben, maar dat hoeft helemaal niet.
Het kan ook gewoon betekenen dat je naast je zwangerschap toevallig een mild virusje had, dat nu weer over is.
Het kan ook betekenen dat deze zwangerschap milder/anders verloopt dan de vorige.
Of dat je je niet herinnerd dat je de vorige keer ook weleens een klachtenvrije dag hebt gehad, in het prille begin?

Mijn eerste zwangerschap verliep via een ziekenhuistraject ivm PCOS.
Tweede zwangerschap kwam ik er met 6+3 achter vanwege niet fit zijn.

Ik kan me van toen geen dagen herinneren dat ik niet misselijk was.

Zegt gelukkig helemaal niets en daarbij ben je nog pril zwanger. De bekende kwalen kunnen ook nog in alle hevigheid terugkomen. En zo niet, beter! Een goede zwangerschap is gelukkig niet afhankelijk van de kwalen.

Herkenbaar, ik maak nu hetzelfde mee. Eerste echo al gehad met 6+3 donderdag, toen 2 (!) kloppende hartjes. Hartstikke misselijk deze week ook geweest. En vandaag: niks, hartstikke fit en voel me niet meer zwanger. Ik vrees voor een miskraam of verlies van 1 van de 2 vruchtjes…

Terug
Bovenaan