zwanger! eindelijk ingelogd na 4 maanden!Chili hierrrr ik ben zwanger

A

Anoniem

Guest
 hallo allemaal,

Ik zie heeeel veel nieuwe namen hier maar misschien zijn er nog enkele oude bekende die mij nog herkennen??

Biaggi, Simoon, Niempie zijn jullie hier nog? ik heb namelijk een maand of 4 niet kunnen inloggen en heb meerdere keren de mensen van het Jongen gezinnen om hulp gevraagd maar niemand die me hiermee hielp! dat was zo super balen echt niet normaal!! ik kreeg telkens de melding parameter cookie niet inwerking en heb met de uitleg om in te loggen van alles geprobeerd maar het lukte telkens niet tot vandaag!! hoeraaaa en ik kan jullie dan ook eindelijk het goede nieuws vertellen ik ben ZWANGER!!! ja ja eindelijk na ruim 16 rondes ruim ander half jaar het is nu alweer 21 weken dus al op de helft en alles gaat goed heb alleen regelmatig rugpijn niet te zuinig maar ik mag verder niet klagen hoor heb al 3 echo's gehad en alles ziet er goed uit en ik/we zijn zo super blij hiermee!!

Dit wilde ik jullie laten weten ik ga ook even kijken op het februari 2006 forum want daar ga ik nu naar toe maar ik wilde het eerst jullie laten weten omdat ik hier zoveel steun heb gehad al die maanden ik kwam hier dagelijks en het heeft me echt veel geholpen dus erg bedankt!!

Ik hoop dat  er nog iemand reageert van de   óude garde'en voor iedereen die dit leest heeel veel succes en ik kom van de week nog eens kijken of er reacties zijn oke!

groetjes Chili x

gefeliciteerd!

ik ken jouw naam nog wel, waarschijnlijk jij die van mij niet want 4 maanden gelden was ik nog niet zoveel hier te vinden

geniet er lekker van!!!!!

liefs leetje

bedankt leetje en jij ook succes hoor !

groetjes CHili

hoi Chili!!!!!!!!!!!!!!!

wat heerlijk! Gefeliciteerd meid!En al lekker op de helft wauw!

Misschien herinner je je mij wel.Ik zat op dit forum toen jij je mk had.Ik ben zo blij voor je dat het er nu eindelijk van gaat komen!In februari mogen jullie je kleintje verwelkomen na anderhalf jaar klussen poeh lang hoor.

Ik ben zelf in de 8ste ronde zwanger geraakt.Ik ben nu 12 weken en 3 dagen.Dus onze kleine komt in april.Ik zit ook op het aprilforum maar lees hier nog wel eens hoe het iedereen vergaat.

He ik wens je een hele mooie zwangerschap verder toe,zonder die rugpijn liefst he.
Leuk weer eens van je te horen.

liefs van Cindy
34 jaar
12w3d zwanger van 4de kindje.
Ik heb 3 dochters van 9,8 en 4 jaar

doeidoei

HE Chilli,

Gefeliciteerd meid hardstikke goed!
Lang gewacht maar toch gekregen!

LIEfs Bibbi

He chili,

Van harte gefeliciteerd !!!!!!!ik ben heel blij voor je dat het eindelijk gelukt is.
je zit al op de helft dus waarschijnlijk alle zwangerschap kwaaltje al gehad.

Jammer dat we niet samen naar het forum gaan.
Ik ben wel zwanger alleen nog maar zes weekjes,dus ik heb nog even te gaan.

Ik blijf je volgen hoor!!!ik ben trouwens begin juni uitgerekend.

liefs Niempie en veel succes en geniet ervan

Hoi Chili,

Eigenlijk tegen mijn principes in ben ik nu hierzo, had me voorgenomen om hier niet meer te kijken en te reageren. Afstand nemen noemen ze dat geloof ik, maar ik zag vandaag, na een paar maanden geheel onthouding hierzo, jou naam en moest toch effe reageren! Had zo'n beetje tegelijk met jou een miskraam. Maar goed....eindelijk goed nieuws voor jou zeg!

Wat ontzettend supergaaf zeg!!! Van harte gefeliciteerd!
Ik hoop dat je lekker geniet van je zwangerschap, je bent al op de helft zeg!

Ben benieuwd wat het gaat worden!!

Geniet ze!

Liefs Anne

He meid,

Ik zat ook op het forum vanaf januari.
Van harte gefeliciteerd en ik ben blij dat het goed met je gaat.

Ik ben inmiddels ook zwanger. In ronde 8 was het zover. ben nu ongeveer 7 en een halve week zwanger van mijn eerste kindje. Ben rond 24 mei uitgerekend.

Liefs Cindy

Terug
Bovenaan