zwanger! eindelijk ingelogd na 4 maanden!Chili hierrrr ik ben zwanger

A

Anoniem

Guest
 hallo allemaal,

Ik zie heeeel veel nieuwe namen hier maar misschien zijn er nog enkele oude bekende die mij nog herkennen??

Biaggi, Simoon, Niempie zijn jullie hier nog? ik heb namelijk een maand of 4 niet kunnen inloggen en heb meerdere keren de mensen van het Jongen gezinnen om hulp gevraagd maar niemand die me hiermee hielp! dat was zo super balen echt niet normaal!! ik kreeg telkens de melding parameter cookie niet inwerking en heb met de uitleg om in te loggen van alles geprobeerd maar het lukte telkens niet tot vandaag!! hoeraaaa en ik kan jullie dan ook eindelijk het goede nieuws vertellen ik ben ZWANGER!!! ja ja eindelijk na ruim 16 rondes ruim ander half jaar het is nu alweer 21 weken dus al op de helft en alles gaat goed heb alleen regelmatig rugpijn niet te zuinig maar ik mag verder niet klagen hoor heb al 3 echo's gehad en alles ziet er goed uit en ik/we zijn zo super blij hiermee!!

Dit wilde ik jullie laten weten ik ga ook even kijken op het februari 2006 forum want daar ga ik nu naar toe maar ik wilde het eerst jullie laten weten omdat ik hier zoveel steun heb gehad al die maanden ik kwam hier dagelijks en het heeft me echt veel geholpen dus erg bedankt!!

Ik hoop dat  er nog iemand reageert van de   óude garde'en voor iedereen die dit leest heeel veel succes en ik kom van de week nog eens kijken of er reacties zijn oke!

groetjes Chili x

wow!!!! GEFELICITEERD!!!!!!!

Wat ontzettend leuk!!!
En 21 weken alweer joh!!!
Dan voel je vast je kindje al schoppen??  mooi he?!!
nou je bent al over de helft.....nog heel veel plezier en geluk de volgende 19 weken.

liefs Bri

HE CHILI!!!!!!

Ik weet niet of je mij nog kent maar ik ken jou nog wel! Gefeliciteerd!!!!! Al 21 weken, wat ben je al ver. Wat moet dat heerlijk zijn!!
Ik ben ook sinds kort zwanger, 6w2d(dmv 1e ivf behandeling). Nog lang niet zo ver als jij en nog heel onzeker maar het is een begin toch?!

Een hele fijne zwangerschap en geniet ervan!!

gr
Marielle

Hoi Chili,

Geweldig meid! En al 21 weken! Gefeliciteerd! Wanneer ben je in februari  uitgerekend? Van de oude garde.... Biaggi haar man/ vriend is weer terug naar Afganistan. Niempie is volgens mij te vinden op het januariforum. (of februari volgens mij) Kijk gewoon even rond op de diverse forums.

Fijne zwangerschap!
Groetjes, Kat

Was even vergeten te melden dat er de afgelopen tijd nog wel naar je gevraagd is door diverse mensen. Er is dus nog vaak aan je gedacht! Ze zullen heel blij zijn met je nieuws.

Groetjes, Kat

Wauw Chili, da's even goed nieuws na al die tijd!!
En dan al over de helft zijn ook....!
Super meid, gefeliciteerd.

Liefs,

TeHa

hoi lieverds,

Wat vertrouwd en heerlijk om weer iets van jullie te vernemen en ik ken je nog wel hoor Marielle! en bedankt kat voor je berichtje en wat leuk dat er nog mensen naar me gevraagd hebben ik hier nog wel regelmatig gelezen maar dat is me ontgaan en het was ook frusti als je iets wilde terug schrijven maar dat dat dus niet ging grrr maar nu ben ik weer heerlijk hier!!

ik ga ook even op zoek naar Niempie en ik kom hier nog wel regelmatig kijken hoor!

Ik ben 15 februari uitgeteld en het gaat goed met me/ons ik heb dus al 3 echo's gehad en afgelopen   week een screening echo en die was ook goed daar waren we zo blij mee nu weten we zeker dat het voolopig allemaal goed zit en kunnen we ook wat geruster zijn want ik was omdat ik dus die miskraam had gehad in april telkens bang dat er weer iets mis zou gaan en ging bij elk wc bezoekje kijken of er geen bloed bij zat echt vervelend maar nu ben ik een stuk geruster dat fijn is en inderdaad ik voel hem/haar inderdaad schopjes geven zojuist nog zo lief!   en echt is echt een heel leuk gevoel ik hoop zo dat jullie dit ook snel mogen schrijven ik gun jullie dit zo!!

nou tot schrijfs weer liefs Chili x

Terug
Bovenaan