Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
<p>Hallo,</p><p>inmiddels 30 weken zwanger en last van uitwendige aambeien. Heb er geen pijn aan, maar het irriteert, lijken wel huidzakjes die eraan hangen.</p><p>hebben meer mensen hier last van? En tips om deze te laten verdwijnen? </p>
Oké, vies praatje, terug duwen met wat vaseline, en lijnzaad gaan gebruiken roosvice laxo, vezels enz, dan word alles iets soepeler om er langs te komen. Eventueel spertie gebruiken.
Ik gebruik inderdaad ook Sperti. Je mag niet elke aambeizalf gebruiken tijdens de zwangerschap. Ik ben nu 31 weken, heb er ook sinds een week of 2 last van. Ik vind dat tuitje van Sperti wel wat viezig. Er blijft veel zalf inzitten en daardoor lastig snel schoon te maken. Het helpt wel snel tegen jeuk en pijn.
Ik ook! Precies hoe jij het omschrijft inderdaad. Nu ruim 28 weken zwanger.
Zowel mijn tante (gynaecoloog) als mijn verloskundigenpraktijk hebben mij Curanol aangeraden, zowel tabletjes als zalf. Beide gebruiken schijnt goed te helpen. Ben net sinds zaterdag ermee begonnen dus persoonlijk nog geen antwoord.. Hoop dat het ergste weg is voor de bevalling want dan zal het nog wel meer komen..
Je kunt het gewoon bij Etos (en vast ook andere drogisten krijgen)
Curanol zalf + tabletten. Ik had binnen een week resultaat!
Tip voor na de bevalling. Vul alvast wat boterhamzakjes met appelstroop en leg deze in de vriezer (deze blijven zacht). In een hydrofielwashandje en tussen je billen!
Curanol inderdaad. Zalf + tabletten.
Na de bevalling kan het erger zijn. Maar binnen 1 á 2 weken heb je resultaat. En voor na de bevalling 2 kiwi’s gaan eten per dag zei mijn kraamhulp.