Zwanger en acryl nagels

<p>Hoi dames, </p><p>Even naar jullie ervaringen vragen, ik ben 21 weken zwanger en wil eigenlijk weer acryl nagels laten zetten. Heb jaren acryl nagels gehad maar ben er in het begin van mijn zwangerschap mee gestopt omdat ze telkens los lieten, nu heb ik binnenkort 2 bruiloften en wilde wel verzorgde nagels hebben, heb ook een beroep waar mensen erg veel op mijn handen kijken,  nu had ik mijn verloskundige gebeld of ik dit gewoon veilig kan laten doen? Ik kreeg van haar geen duidelijk ja of nee antwoord, </p><p>Heeft iemand hier ervaring mee? Alvast bedankt X </p>

Hoi,
Ik heb tijdens mijn zwangerschap gewoon gellac, en dat is geoorloofd. Ik weet niet of het voor acrylnagels ook geldt. MIsschien even navragen bij een aantal nagelsalons, als er meerdere zijn die zeggen dat het kan, kan je het denk ik gewoon doen. Zij weten immers vaak of het wel of niet schadelijk kan zijn.

Hoi,
Ik heb ook gellac laten zetten tijdens de zwangerschap.
Heb het er alleen wel voor de bevalling laten afhalen.
Dit omdat wanneer je medisch wordt ze dan geen hartslag meter op je vinger kunnen zetten etc. Ik werd dus medisch en ze waren er erg blij mee haha.

Acryl is echt troep, zit veel schadelijke zooi in. Je kunt het beste gelnagels zetten. Dat is 100% veiliger dan acryl!
Er zijn weinig salons die acryl zetten, omdat er zoveel troep in zit. 
Ik zou voor de veilige weg gaan en zeker geen acryl zetten. Gel is veel beter :)

Ik ben nu 18 weken zwanger en aqryl nagels en dit kan gewoon veilig gebruikt worden tijdens de zwangerschap zei mijn nagelstyliste. Ook ken ik genoeg meiden dus tijdens hun zwangerschap aqryl hebben gehad en zei zijn gewoon bevallen van een gezond kind;)
Aqryl is alleen slecht als je het opeet, maar je eet het natuurlijk niet op! en wat eventueel in je bloed baan terecht zou kunnen komen is zo weinig dat het geen invloed heeft. Buiten adem je ook allemaal giftige stoffen in. 
Maar je moet doen waar je jezelf prettig bij voelt 

Ik ben nu 18 weken zwanger en aqryl nagels en dit kan gewoon veilig gebruikt worden tijdens de zwangerschap zei mijn nagelstyliste. Ook ken ik genoeg meiden dus tijdens hun zwangerschap aqryl hebben gehad en zei zijn gewoon bevallen van een gezond kind;)
Aqryl is alleen slecht als je het opeet, maar je eet het natuurlijk niet op! en wat eventueel in je bloed baan terecht zou kunnen komen is zo weinig dat het geen invloed heeft. Buiten adem je ook allemaal giftige stoffen in. 
Maar je moet doen waar je jezelf prettig bij voelt 

Hallo,
Je kan prima kunstnagels laten zetten. Is niet schadelijk voor de baby, anders zou het voor jezelf ook schadelijk zijn! Het kan alleen wel zijn dat het weer snel loslaat door de hormonen! (De reden wat je omschrijft dat je ze nu niet draagt) ikzelf heb er ook last van!Kunstnagels lieten na een paar dagen alweer los! 
Wat wittechocolade hierboven beweerd is onzin, mits je het bij goede gecertificeerde salons laat zetten. Acryl met de stof MMA is schadelijk! 

Terug
Bovenaan