Zwanger en al is een miskraam gehad

Hoi allemaal,

Ik ben nou ongeveer 5/6 weken zwanger vorige week zagen ze alleen een leeg vruchtzakje en nog niks er in woensdag weer op controle in het ziekenhuis hoop dat ik dan wel iets zie maar eerst had ik ook last van me tepels en dat lijkt nou niet meer en begin januari heb ik al een miskraam gehad en ben best snel alweer opnieuw zwanger geraakt maak me eigen best wel zorgen wat ik nou kan verwachten ik hoop zelf dat alles goed is
 
<p style="text-align: center;">Hallo Daisy,</p>
<p style="text-align: center;"></p>
<p style="text-align: center;">ik weet pre iets hoe jij je nu voelt. Ik zal voor je duimen.</p>
<p style="text-align: center;">ik ben ook 5/6 weken zwanger. Begon afgelopen zaterdag bloed te verliezen. Steeds heviger. Alles duidt op een miskraam alleen nog geen vruchtzakje verloren.  :(</p>
<p style="text-align: center;">ik hoop dat je woensdag goed nieuws hebt</p>
 
Ik snap jullie helemaal, ik ben nu ook weer zwanger na 2 miskramen vorig jaar, en vorige week op de echo nog niks te zien, de hcg waarde was wel goed, morgen weer echo, ik vind het heel spannend, durf er bijna niet van uit te gaan dat het deze keer goed is, uit zelfbescherming denk ik.

Qua klachten kan je trouwens niks van op aan hoor, vorige zwangerschap heb ik elf weken lang allerlei kwaaltjes gehad zoals misselijk en pijnlijke borsten, maar nooit een hartslag mogen zien en uiteindelijk cytotec gekregen om de miskraam op te wekken.

Bij de eerste zwangerschap vorig jaar eerst een leeg vruchtzakje, de week erna een zwak hartje en de week daarna een goed hartje en goed gegroeid, helaas daarna alsnog mis gegaan.

Dus veel klachten zegt niet dat het goed zit, maar weinig klachten betekend dus ook echt niet dat het fout zit!

Over bloed zou ik me inderdaad wel zorgen maken, sterkte Yvonne, hopelijk komt het toch gewoon goed, zolang je het vruchtje niet verloren bent is er nog een kansje.

Sterkte Daisy, de dagen duren zo lang he? Hopelijk een mooie echo woensdag!
 
Probeer je niet druk te maken (makkelijk gezegd). Ik had eerst een miskraam, daarna goede zwangerschap van ons zoontje. Nu 7 weken zwanger. Eerste echo alleen leeg vruchtzakje te zien, week later mini baby incl hartslag! Het is jammer dat de miskraam je zo onzeker maakt, was bij mij ook. Toch proberen om te genieten van je nieuwe zwangerschap.
 
Een miskraam is niet niks om te krijgen kweet hoe het is ma had ik het de vorige keer niet zien/voelen aankomen maar had woensdag een afspraak en was tog 3,5 mm gegroeid nou weer over 2 weken terugkomen dit keer zat er wel iets in de vruchtzakje maar nog geen hartje gehoord ben blij dat het was gegroeid want bij me vorige zwangerschap groeide het op een gegeven moment niet meer naar de 8 weken ongeveer
 
Hi Daisy, wat spannend!

hopelijk volgende keer een hartslagje!

Ik zit ook te wachten op die echo, eerste echo twee weken geleden was niks te zien, vorige week wel iets te zien maar geen hartslag of duidelijk vruchtje, volgende week heb ik weer een echo, hopelijk dan wel een hartslag.

Ik vind de dagen zo lang duren tot die echo, de ene dag geloof ik echt dat het goed zit, de andere dag durf ik er niet op te hopen en ga ik maar van het ergste uit. Ook omdat ik eigenlijk vooral geen honger heb, en nergens zin in, al het eten staat me tegen. Verder ook nog niet misselijk geweest. Wel ben ik enorm moe, kan de hele dag wel slapen.

Hoe kom jij het lange wachten door?
 
Terug
Bovenaan