zwanger en alleen...

Hallo iedereen,

Ik ben tien weken zwanger van mijn 4e kindje. Het was ongepland, maar voor mij zeer welkom. De "donor" dwong mij tot een abortus, maar dat heb ik niet gedaan. Gelukkig! Maar nu ben ik benieuwd of er anderen zijn die in dezelfde situatie zitten.
De andere 3kindjes zijn van mijn ex en die kijkt niet naar ze om... Dus mijn kinderen hebben geen geluk met "vaders".

Hoi Marleen,

Van harte gefeliciteerd!
Ik zit niet in dezelfde situatie maar wilde je toch even welkom heten dus bij deze.. Welkom!

Geniet ervan en sterkte met de situatie, maar dat komt vast wel goed aangezien je er al 3 alleen opvoed. Knap hoor!

Dank je wel kimmetje8.

Ik geniet zeker, maar af en toe is het best wel zwaar... Maar ik denk altijd: het is voor een goed doel:)haha. Mijn kindjes zijn erg lief voor me en beleef veel plezier aan ze. Ik ken alleen niemand in mijn omgeving die hetzelfde meemaakt...

Hoi Marleen,

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Goed dat je zo bewust voor je kindje en jezelf gekozen hebt en niet naar de donor hebt geluisterd!!
Ik zit niet in dezelfde situatie...maar heb wel veel gelijke dingen meegemaakt.
Ik heb al een dochter van 9 en zoon van 6 en toen mijn jongste net geboren was is hun vader vertrokken....
Hij kijkt nauwelijks nog naar hun om en ik heb 3 jaar alleen voor hun gezorgd. Ik weet dus hoe zwaar het is om alleen een baby te verzorgen...
Maar ik heb mij altijd wel zo gelukkig en sterk gevoeld!!
2,5 Jaar geleden ben ik mijn Grote liefde tegen gekomen. Hij heeft heel hard zijn best moeten doen, want ik was zo gelukkig zonder man, maar ben toch overstag gegaan en daar nog elke dag dankbaar voor.
Hij is de meest fantastische man en vader voor mijn kids en samen krijgen wij onze derde, zo voelt het ook echt.
Dus ik hoop echt dat jij ook tegen zo'n fantastische man aan zult lopen!! En jullie dan samen voor de 4 kinderen zullen zorgen.
Want alleen red je het natuurlijk ook, maar samen is nog veel leuker!!
Hoe oud zijn je kinderen?

Groetjes Brigitte

Goed dat je je hart gevolgd hebt.Ik weet zeker dat je het redt!
Ik heb 5 kinderen en had wel een vriend (die niet bij ons woonde),maar ik moest het toch alleen doen.Uiteindelijk zijn we uit elkaar gegaan en daarna is hij overleden.
Het is niet altijd even makkelijk en zeker niet leuk dat je niets kan delen,maar je moet er gewoon voor gaan.Uit jouw berichtje maak ik op dat je dat allang doet.Ik wens je heel veel succes.
Nu krijg ik een kindje met mijn nieuwe vriend die wel heel betrokken is.
Ik hoop voor jou dat jij ook iemand in je omgeving hebt die je helpt en steunt.En dat er in de toekomst ook iemand op je pad komt!Geniet ervan en heel veel succes,liefs,ilona

Terug
Bovenaan