zwanger en beautybehandelingen

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Volgende week heb ik een beautydagje waarbij je uit verschillende behandelingen kan kiezen en verschillende arrangementen.
Waaronder massages, aromatherapie,  verschillende packings enz.
Hebben jullie misschien een idee of je bepaalde dingen niet mag ondergaan?
Bijv. een packing met een bepaalde stof/klei of iets anders?
Heb nog niet gereserveerd, maar wil dit wel binnenkort doen. Het zou zonde zijn als ik iets besproken heb  wat eigenlijk niet handig is bij een zwangerschap.  
Alvast bedankt voor jullie antwoorden!

Groetjes R

Hoi,

Eh, nou, je moet zelf effe zien of je nog op je buik en/of langere tijd op je rug kunt liggen. Anders zijn massages geen goed idee.  Verder mogen voetreflexmassages niet want die kunnen de bevalling opwekken. Voor beautybehandelingen moet je gewoon vertellen dat je zwanger bent, dan krijg je milde producten en geen onverwachte uitslag omdat je huid nu gevoeliger is. En verder hoef je volgens mij alleen maar te genieten!

Groetjes,

Eveline

Nou mijn vriend is masseur (en ook de VK heeft dit bevestigd) en je mag wel gemasseerd worden (ik word ook gemasseerd en vind het heerlijk en de kleine lijd er totaal niet onder), als het maar niet met producten is dat in je bloedbaan kunnen komen en je kunt gemasseerd worden op een stoel (dat jij zit) of als je op je zij ligt op een massagetafel. Maar tis verstandig als je dit wilt doen even te vragen of de masseur daar ervaring heeft met het masseren van zwangere vrouwen.

Verder zou ik je voeten NIET laten doen idd....

Verder gewoon lekker gaan genieten, oja en die pakkingen zou ik ook niet doen, omdat je lichaamstemperatuur te hoog op kan lopen (geld ook voor de sauna, vooral als je NIET gewend bent te gaan normaal gezien)

Nou geniet toch van je dagje!

X Saskia
38.4 wk

Nou ik ben nu 28 weken zwanger maar ga altijd nog in stoomcabines en sauna's hoor als je maar rustig doet en niet te lang blijft zitten (is voornamelijk voor jezelf omdat je anders onderuit gaat)

Je moet gewoon even aangeven bij zo'n beautyding dat je zwanger bent hun hebben ook speciale arrangementen voor zwangere vrouwen :)

Terug
Bovenaan