Zwanger en beweeg veel

<p>Hi dames,</p><p>Alle mama’s kennen dit wel..maar ik zit er beetje mee.. Ik ben zwanger en alles gaat gelukkig goed, maar ik heb een zoontje van 2,8 jaar en jullie weten vast hoevaak je door je kind moet opruimen, hem soms optillen, op de grond zitten en spelen, en dat ze zelfs soms op je komen springen.. Nou wil ik mama’s vragen die al een kind hebben en weer zwanger zijn geworden of al die bewegingen invloed hebben op de baby.. ik ben er steeds zo onzeker van omdat ik me zovaak moet bukken en dingen moet doen.. misschien klinkt dit flauw maar soms zit je echt met dingen in je hoofd van pff..</p><p>Alvast bedankt voor jullie comments! X</p>
 
Hier 31 weken zwanger en een actief kleine meid rondlopen die in mei 3 wordt. Snap je goed dat je er onzeker over wordt, heb ik ook wel eens. Maar ik denk zolang je geen constante harde buiken krijgt of last hoef je je er niet om te zitten. Ik heb dit iniedergeval wel en weet dat ik mijn rust moet pakken (helaas) en natuurlijk is dat lastig met een rondlopend of rennend meisje haha. Maar ze is oud zat om het uit te leggen dat mama af en toe pijn heeft en echt even moet rusten , dat begrijpt ze gelukkig ook. En tillem gebeurd hier trouwens niet meer, dit al vanaf het begin zwangerschap er zo ingebracht. Tenzij je even vlug wat wil zien maar voor de rest alles zelf doen en anders tilt papa als die thuis is. 
 
He he, 
hier 19 weken zwanger van de derde met al een kindje van bijna 4 en net 2... met tillen moet je richting het einde van je zwangerschap wel wat opletten, maar zolang je je goed voelt en idd niet veel harde buiken hebt kan dat zorgen geen kwaad. Velen zijn ons al voorgegaan en daar zijn kindjes ook gewoon gezond ter wereld gekomen. 
 
Terug
Bovenaan