Zwanger en blaasontsteking

Hè meiden,

Ik heb al eerder een bericht geplaatst over harde buiken, deze bleken voort te komen uit een blaasontsteking. Ik kreeg nitrofurantoine. Dag later werd ik gebeld dat ik er mee moest stoppen omdat ik op het einde loop.
Ik kreeg amox/clavulaan. Na de eerste tablet werd ik al enorm misselijk en heb afgelopen 2 dagen bijna alleen maar op bed gelegen omdat ik zo naar was. Vanochtend stond ik op met pijn in mijn hele lijf. Gynaecoloog gebeld en die gaat overleggen of ik wel door moet gaan. Maar veel anders blijft er niet over denk ik. Aangezien ik bijna op het einde loop twijfel ik zelf überhaupt om door te gaan. Ik heb geen last van de blaasontsteking en start dan liever weer met een kuur na de bevalling. Ik weet dat blaasontsteking vroeggeboorte kan opwekken maar ja daar is in mijn situatie niet echt sprake van.
Iemand ook zoiets mee gemaakt?
 
Een verwaarloosde blaasontsteking leidt uiteindelijk tot een nierbekkenontsteking. Dat is erg gevaarlijk! Goed overleggen wat te doen. Ik heb nierbekkenontsteking gehad en een week in het ziekenhuis gelegen. Mijn nieren zijn nu beschadigd en op een scan zijn zwarte plekken te zien op de nieren daardoor. Dus ik zou een blaasontsteking wel serieus nemen ?
 
Zeker serieus nemen en toch voor gaan dat hij goed behandeld wordt. Ik wist niet dat ik blaasontsteking had, niks gemerkt. Daardoor nierbekkenontsteking en nierstuwing gekregen. Ook een week in het ziekenhuis gelegen aan het infuus en veel pijn. Niet om je bang te maken maar moet zeker niet verwaarloosd worden een blaasontsteking :)
 
Nee wil het zeker ook goed aan pakken. Alleen tijdens zwangerschap zijn er niet zoveel kuren die je mag. Aangezien ik vanaf volgende week ingeleid kan worden dacht ik direct erna te starten omdat ik er nu zo ziek van ben en ook bang ben dat dit invloed heeft op de kleine. 
Arts heeft vanmiddag terug gebeld en moet het nog 1 x 24 uur aankijken en mrg weer bellen. 
 
Terug
Bovenaan