Zwanger en bloed

<p>Goedemorgen,</p><p style="text-align: left;">Ik ben 6 weken zwanger. Heb al 2 weken last van bruinverlies. Nu had ik gisteren bloed bij de urine en tijdenstijdens afvegen. Savonds zat er ook een sliert bloed bij en allemaal stukjes. Ik heb geen buikpijn. Maar maak me wel zorgen. Wie herkent dit? </p>

Hoi, sorry maar als ik heel eerlijk ben, dit klinkt niet goed.. mijn miskraam begon ook met dagenlang bruinverlies en later bloed en kleine stolsels.. als ik jou was zou ik de VK even bellen misschien kan je eerder een echo krijgen 

Goedemorgen! Ik had in week 5/6/7 ook veel bruin verlies en 1x een flinke klodder bloed.. Inmiddels ben ik 9 weken en gaat alles nog prima! Groeit goed en het klopt ook goed. Als je het echt niet vertrouwd bel even de verloskundige vandaag, maar het kan allemaal goed meevallen! 

Ik ben net thuis van mijn werk. Ik heb nu alleen bruinverlies en ik heb geen buikpijn. Ik moet volgende week naar de gynaecoloog. Ik ga zo gewoon maar even bellen om te vragen hoe of wat. Dankjewel. Groetjes ??

Ik ben net thuis van mijn werk. Ik heb nu alleen bruinverlies en ik heb geen buikpijn. Ik moet volgende week naar de gynaecoloog. Ik ga zo gewoon maar even bellen om te vragen hoe of wat. Dankjewel. Groetjes ??

Ik hoefde nu niet langs te komen. Het was al minder en ik heb geen buikpijn. Volgende week afwachten. Wel rot hoor die onzekerheid. Maar probeer mijn gedachten maar te verzetten..Fijne feestdagen ♥️♥️

Hoi!ik heb ook hetzelfde gehad, week 5/6/7 licht bruin bloedverlies tijdens plassen en afvegen. Ook geen buikpijn.In week 7 flink bloedstolsel verloren, spoedecho bij gynaecoloog gehad. Daar mooi kloppend hartje gezien. Vanaf toen ook geen bloedverlies meer.Inmiddels zit ik in week 24 en gaat alles goed! Maak je geen zorgen, als je geen pijn hebt hoeft het niks te betekenen!

Terug
Bovenaan