Zwanger en bloedverlies (6 weken)

Hallo allemaal!

Ik was een beetje info aan het zoeken en toen kwam ik elke keer hier terecht, en toen dacht ik laat ik maar mijn verhaal hier doen.

Ik heb een hele regelmatige cyclus van 28 dagen en ik moest vrijdag 18 november ongesteld worden. Deze bleef uit en ik voelde ook geen menstruatie opkomen, nou een paar dagen gewacht en oo maandag een aantal testen gedaan deze waren allemaal positief!!

Ik helemaal blij etc, alleen zondag is de ellende begonnen en begon in te bloeden het was helderrood bloedverlies. Ik had verder geen krampen of koorts, ook zaten er geen stolsels bij. Gisteren was het bloeden aanzienlijk minder en sinds gisteravond is het ook gestopt.

Is er iemand die iets soortgelijks heeft meegemaakt? voor een echo is het nog te vroeg. Heb er zo'n dubbel gevoel over.

Liefs

Het is niet te vroeg om een echo vraagt, je moet naar je huisarts een die kunnen en bewijsbrief geven vragen bij het ziekenhuis voor een echo. Alle ziekenhuis hebben een afdeling voor zwangerschap. Ik heb ook veel bloedverlies om 6 weeken en nu ben ik 13 week zwanger met tweeling. Als je alleen bloedverlies heeft zonder krampen het is niet "the end". Success!

Ook ik had bloedverlies van 5 tot 7 weken, 2 weken lang en het was helderrood. Na 2 weken is het gestopt en heb verder geen last meer gehad. Op de echo was alles goed en ben inmiddels 14,5 week zwanger.

Het kan dus ook gewoon goed gaan!

Groetjes

Mijn huisarts wil geen verwijsbrief meegeven omdat ze vind dat het te vroeg is.

Ik heb wel nog steeds last van zwangerschapskwaaltjes. Volgende week heb ik een echo, dus dat wordt maar even afwachten.

Terug
Bovenaan