Zwanger en bloedverlies vanaf week elf al

Hoi dames ik ben Wandana 36 jaar en ben nu zwanger van mijn derde kindje.
Ik heb nu vanaf mijn elfde week bloedverlies wat eerst roze was en nu sinds zondag Rood verlies. de baby maakt het goed en daar is gelukkig niks mee aan de hand. Morgen Zestien weken. Nu is er bij mijn pap 2 gezien en heb ik een zeer gevoelige baarmoedermond en ze zeggen dat het daar door komt ik loop in het ziekenhuis plus bij de vk en wordt goed in de gaten gehouden. En toch zit het mijn niet lekker dat bloedverlies ik ben zo bang en zo onzeker ze zeggen dat ik me geen zorgen hoeft te maken. zijn er nog meer dames die dit ook mee maken of meegemaakt hebben ik zou graag in contact willen komen om dit samen te delen want ik zit er zo mee.

Heel veel liefst Wandana.

Hey Wandana,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Zelf heb ik 6 weken lang gebloed van week 11 tot 17. Dat was echt een verschrikkelijk onzekere periode. Ik verloor ook heel veel bloedstolsels en elke keer bij de echo een gezond kind die hardstikke veel bewoog. Ze zeiden tegen mij ook maak je geen zorgen. Ik kan mij heel goed voorstellen hoe je je nu voelt.

Ben ondertussen nu 33 weken zwanger en ze doet het hardstikke goed!! Geen bloed meer gehad.

Er zijn meerdere vrouwen die bloed verliezen en het hoeft zeker niks ergs te zijn.

hoi Larissaselina,
dank je wel voor het reageren super lief.
dat van jou is ook heftig geweest zeg. gelukkig is het bij goed gekomen. ik ben zelf nu 17 weken vrijdag 18 weken alweer en verlies nog steeds bloed. zit zeker 1 a 2 twee keer per week in het ziekenhuis bij het spoed. heb 15 feb een onderzoek en dan gaan ze me baarmoeder bekijken met een microscoop en als er afwijkende cellen zijn wordt het op kweek gezet.
heb ook pap 2 en een zeer gevoelige baarmoedermond wat steeds uit het niets bloed. vandaag weer bloed met veegjes en moet bellen als het erger wordt zit er zo door heen en zo ontzettend bang elke keer.
hoop dat er nog meer dames zijn die mijn een beetje gerust kunnen stellen en lot genoten waar ik samen mee kan praten het zou me zo goed doen. ik leef in angst elke dag en elke wc bezoek.

liefst wandana,

Hallo Wandana,

Hoop voor je dat het bloeden snel stopt want ik weet precies hoe dat voelt! De onzekerheid elke keer als je naar het toilet gaat. Wel heel fijn dat ze je gaan onderzoeken.

Ja bij mij denken ze aan een vanishing twin. Maar zeker is dat niet ze kunnen er niet meer achter komen. Verder hebben ze bij mij eigenlijk niet echt een onderzoek gedaan.

Er zijn veel vrouwen die bloeden tijdens de gehele zwangerschap. Probeer ook niet te veel op het internet te gaan kijken, want je maakt je zelf alleen maar gek.

Bekijk het positief je bent bijna op de helft!!

Liefs Larissa

Terug
Bovenaan