Zwanger en bloedverlies.

Hallo meiden,

Vanaf vorige week dinsdag kreeg ik wat d.bruine afsch., later in de week gevolgd door eeb beetje bloed bij afvegen.
Zaterdag zat er toch wel redelijk in het inlegkruisje maar daarna weer niets.
Tot nu aan toe soms bij het afvegen wat oud bloed of streepjes vers en soms een vliesje in het toilet.
Gisteren morgen heb ik toch maar getest omdat mijn temp. hoog bleef.
Hij was positief!!!
Maar ik ben zoooo onzeker.
Ni mogen we vrijdag voor een echo komen, maar dat duurt "lang".
Ook omdat ik al een BBZ en een miskraam heb gehad ben ik echt onzeker.
Aan de andere kant als je een miskraam hebt heb je toch meer bloedverlies?
Minstens zo als een ongi.
Buikpijn heb ik ook niet.
Het is nog wel heel pril, ik denk 4 1/2 week.
Wie heeft ook zoiets gehad of kan mij wat vertellen?

Ik zou het heel fijn vinden om recties te krijgen!
Liefs, Monique2
 
HOI MOnique,

ik heb zelf rond de innesteling 2 weken lang een druppel bloed verloren soms om de dag en het was meestal na gemeeschap... en ik ben hartstikke zwanger.. 8 en halve week nu (het was ruim 4 weken geleden die dat bloedverlies) heel veel succes kus kus kus!! bibi .)
evt email v1168000@v1168.drago.net
 
Hallo Monique2,
ik heb 3 weken lang wat bloedverlies (mmestal bruin=oud bloed) gehad. De ene dag meer dan de andere. Van week 4 tot en met week 7. Inmiddels heb ik een gezonde mooie dochter van een half jaar oud, dus het hoeft niets te betekenen. Ik kan me je ongerustheid voorstellen, zeker na wat je hebt meegemaakt! Maar belangrijkste gegeven is dat je je nog zwanger voelt, zoals misselijk en gespannen borsten. Strekte!
 
Hoi Monique,

Ik heb zelf bij mijn eerste zwangerschap last gehad van innestellings bloed dat heb ik gehad tot ongeveer week 5 dus dat is er misschien aan de hand.

groet
 
Terug
Bovenaan