zwanger en bloedverlies

Hallo!

Ik twijfel nog steeds aan mijn zwangerschap omdat ik maar een licht streepje heb bij mijn testen maar een streep is een streep.

Nou is gister het bloeden begonnen, nu lees ik dat je gewoon kunt bloeden rond de tijd dat je normaal ingesteld Moet worden en dat het dan alleen helder bloed is en zonder krampen. Dit heb ik nu ook maar vraag me toch af of het normaal is, en wie kent het?

Ik zou rond de 7 a 8 weken zwanger zijn..
 
Bij 7 weken zwangerschap moet het streepje toch wel donker zijn hoor. Ik heb dit ook gehad, bij mij is het toch fout gegaan.
Maar goed... er is ook een kans dat er niks aan de hand is natuurlijk!
Ik zou de vk even bellen of je voor een echo kunt, je bent nu al best ver en dan zou er toch zeker iets te zien moeten zijn.

Sterkte hoor.
 
Ik zou ook even de vk bellen. Ik heb 3 miskramen gehad en bij de 2 zwangerschappen die wel zijn goed gegaan ook vaak bloedverlies. Dus het wil niet zeggen dat het gelijk fout is. Maar met 7 a 8 weken zou er zeker al wat te zien moeten zien.
 
Bedankt, ik ga morgen bellen sowieso. mijn vriendin is bijna heel de zwangerschap ongesteld geweest.. maar dat is ook een apart verhaal.

bedankt voor de reacties
 
Ik heb het ook gehad bij mijn allereerste zwangerschap die helaas fout ging met 15 weken. Bij mijn tweede zwangerschap heb ik ook veel bloedingen gehad gedurende de gehele zwangerschap maar wel een gezonde zoon. Bij mijn derde zwangerschap ging alles goed en nu bij mijn vierde zwangerschap heb ik bij week 5, 6, 7 bloedverlies gehad, en ben nu 21 weken zwanger. Alles ziet hier goed uit en de kleine groeit goed. Hoop voor je dat alles goed mag gaan zoals je ziet betekend bloedverlies niet meteen een miskraam maar ik kan me heel goed voorstellen dat je ongerust bent. Succes. Hoop dat je morgen wat wijzer wordt. Krijg je bij de dokter geen zekerheid zou ik even de verloskundige bellen.
 
ja ik heb nog geen verloskundige, ik ben er pas net achter dat ik zwanger ben. Die moet ik nog zoeken, al zitten er niet zoveel in mijn dorp.

Dus eerst de dokter maar. :D bedankt voor de reacties
 
Aan de dokter had ik weinig, heeft een test gedaan, die was negatief. Ik moest ook het urine er uitpersen hoor. Ik was al 3 keer naar de wc geweest.

En nu maar wachten of dit bloedverlies doorzet naar een menstruatie en zoniet, moet ik volgende week weer urine(nu ochtend) brengen om te testen.

Erg duidelijk vind ik het allemaal niet.
Mijn testen waren wel positief, dus vind het apart dat die bij haar nu negatief is. Maar we wachten even af.
 
Terug
Bovenaan