Zwanger en buikgriep

<p>Hallo ladies , Ben bijna 20 weken zwanger en sinds gister een flinke buikgriep te pakken. Ik hou niks binnen zelfs geen slokjes water , het komt er namelijk gelijk weer uit. <br /><br /></p><p>wie weet wat ik kan doen zodat ik toch wat vocht/eten binnen krijg. Ik ben ten einde raad voel me zo beroerd </p>
 
Buikgriep en zwanger zijn is een verschrikking..!
Ik denk dat het enige wat je nu kan doen is; uitrusten en toch blijven proberen kleine slokjes te drinken. Welicht lauwe/slappe thee?
Koud kan de maag ook irriteren.  
Wanneer je je toch veel zorgen maakt kan je altijd de huisarts bellen. 
 
Ja verschrikkelijk ben er ook net vanaf .
Gewoon toch proberen kleine slokjes te drinken als het een half uurtje binne blijft heedt je lichaam het al opgenomen.  Evt fruit waterijs .  Bouillon dat is vocht vast houden.
Mocht je je toch druk maken of iets zou Ik gewoon naar de huis arts gaan  die kunne door een test ookzien  ofje aan het uitdrogen bent of iets 
Beterschap ?
 
Dankjewel dames ! Ik blijf proberen met slokjes drinken en bakje yoghurt maar te vergeefs komt toch veel weer naar buiten. Denk dat ik morgen even aan de bel trek bij de huisarts want ik vind dit echt verschrikkelijk ?
 
Ook gehad met 28 weken zwangerschap. De huisartsenpost zei dat ik met een klein metalen lepeltje een slokje moest nemen. Niet meer. Als dat een uur binnen bleef, nog een keer één lepeltje water. En steeds iets vaker. Werkte heel goed!
 
Probeer toch regelmatig desnoods elke half uur of uur een paar slokjes water te drinken al is het maar iets eten is minder belangrijk als je maar vocht binnenkrijgt
 
Terug
Bovenaan