zwanger, en buikkrampjes...wie ook??

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik ben minou, 25 jaar, 7 weken zwanger van ons eerste kindje en heb last van een soort van buikkrampjes net zo'n gevoel van ongesteldheidspijntjes...wie herkent dit??
Ik maak me een beetje zorgen, ook al weet ik wel dat het komt omdat de baarmoeder groter aan het worden is...
Kan iemand mij een beetje geruststellen?

Liefs minou

Hallo,
Nou je hoeft je geen zorgen te maken hoor ik heb het bij alle tqwee de zwanger schappen gehad en nu bij de derde weer ik begreep dat het je baarmoeder is die uitrekt en de darmen die opgeschoven worden alles veranderd ook je stoelgang en daar kan je ook last van hebben.
Soms heb ik het gevoel dat ik gewoon weeen eb zon pijn doet het maar alles zit nog goed hier dus maak je geen zorgen en geniet er gewoon van groetjes judith moeder van twee kids en de derde op komst

Hallo Judith,

Bedankt voor je snelle reactie!! het heeft me inderdaad gerustgesteld. Hoe jij het omschrijft zo voelt het ook. Ik ben ongeveer 2 december uitgerekend, maar ozo bang omdat het de eerste keer is en ik niet weet wat er te wachten staat..
Toch bedankt voor je lieve berichtje,

Liefs minou

Hallo Minou,
allereerst van harte !
Ik ben zelf ook net zwanger (uitgerekend 12 december) en heb ook last van lichte "menstruatiekrampen" en last van de darmen. Ik ben zwanger van de derde en heb het met de vorige ook gehad, toch blijft het altijd even rot. Dus, probeer lekker te genieten.
Succes,
groetjes, karin

Hoi allemaal,
Ook ik heb last van vooral mijn darmen.
De "krampjes"hielden bij mij al snel op en dit sloeg om in echte darmkrampen.
Ik ben nu 8 weken zwanger van mijn derde kindje en heb dit in de vorige zwangerschappen niet mee gemaakt.
Zijn er misschien meer aanstaande moeders die hier last van hebben?

groetjes Corien.  

hallo allemaal

gefeliciteerd met je zwangerschap
ik ben zelf nu 9 weken zwanger 20 november uitgerekend
maar dat is allemaal heel normaal
je kan ook last van je darmen krijgen maar dat is allemaal goed
sterkte

groetjes sandra

Terug
Bovenaan