zwanger en buikpijn

Hallo allemaal ,
Ik heb een vraagje want ik heb steeds buikpijn soms zijn het steken maar soms het gevoel dat ik ongi moet worden..
Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik hier nooit last van gehad dus ben ik nu een beetje ongerust.
Hebben jullie hier ervaringen mee?
Groeten Irene
 
Hoi Irene,

ik weet niet hoe ver je bent in je zwangerschap, maar ik hoop dat ik je een beetje gerust kan stellen:

ik heb de eerste periode van mijn zwangerschap ook veel menstruatie-achtige buikpijn gehad, en was daarom ook bang voor een miskraam, maar ben inmiddels ruim 39 weken zwanger!

Bij hevige buikpijn zou ik wel een arts/VK raadplegen, maar als het gaat om de menstruatie-achtige pijn en je hebt er verder geen andere klachten bij dan kun je volgens mij gewoon nog even afwachten.

Fijne zwangerschap,

N.
 
hallo,
maak je maar geen zorgen zolang je geen
andere klachten krijgt dan is het hoogstwaarschijnlijk gewoon de groei van je baarmoeder,iedere zwangerschap is weer anders.
succes
 
Hoi,
In het begin van mijn zwangerschap had ik ook veel last van steken en krampachtige pijntjes.
Ben nu 24 weken (en nog soms iets last van hoor).
Niemand (die ik raadpleegde, zoals moeder/schoonmoeder) had hiervan gehoord, word je lekker onzeker van he.
Maar het schijnt er een beetje bij te horen, dus geniet van je zwangerschap!

Groetjes, Mariska
 
Terug
Bovenaan