zwanger en buikpijn

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

ik heb een vraagje,ik ben nu 5weken zwanger maar ikheb af en toe van die vlagen buikpijn,(net als mestruatie pijn)is dit normaal?of moet ik gelijk hetergste denken.

Ik hoop gauw wat te horen en alvast bedankt groejes reza 8

hoi hoi
dit is heel normaal hoor,die buikpijn wat jij voelt.
weet dat je meteen denkt,o,jee wordt toch niet ongesteld maar deze buikpijn hoort erbij.
deze buikpijn krijg je ook aan het einde van de zwangerschap(voorweeen).
geniet van je zwangerschap.
liefs sil

hoi reza8,

ik herken je helemaal ik ben ook 5 weken zwanger ( van de tweede)
en ik heb ook last van mijn buik......geen echte buikpijn maar mijn buik is gewoon aanwezig....
Ik heb het idee dat mijn buik al opgezet is en als ik mijn benen over elkaar wil doen dan zit dit gewoon niet gemakkelijk meer.....
bij mij spookt het idee dat ik misschien al verder ben ......

Maar om jou even antwoord te geven ik heb bij mijn eerste zwangerschap ook erg zere buiken gehad......zowel in het begin als in het midden als aan het einde.....
Ik heb al zoveel verschillende reactie's hierop gehad de ene zegt dit de ander dat ...

Ik zou als ik jou was gewoon de huisarts of de verloskundige bellen als ze echt willen kunnen ze je vast helpen met een echo ofzo ....( als je echt heel veel pijn hebt ) dan weet je tenminste waar je aan toe bent.....
ik kan me goed voorstellen dat je nu bang bent dat het mis gaat !!

succes marjan

quote: reza8 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-02-2006 10:22:42'));

hoi meiden

ik heb een vraagje,ik ben nu 5weken zwanger maar ikheb af en toe van die vlagen buikpijn,(net als mestruatie pijn)is dit normaal?of moet ik gelijk hetergste denken.

Ik hoop gauw wat te horen en alvast bedankt groejes reza 8

Hey Reza,

Ik ben 7 weken zwanger en heb ook af en toe als ik 's avonds in bed lig vage steken in mijn buik. Ik denk dat dat er gewoon bij hoort ( er gebeurt nu al een hoop met je lichaam)...

Je hoeft je denk ik echt geen zorgen te maken hoor, komt allemaal goed!

Liefs Juutje

hoi reza,

ik herken die buikpijn ook, en was ook erg  onzeker dit is mijn eerste zwangerschap
en je hoort zoveel verhalen dat het bij de eerste toch misgaat, dat je vanzelf bang wordt
maar ik probeer er van te genieten tussendoor want als het alleen nog bij buikpijn blijft
dan doe ik het ervoor.

groetjes Annichje

hallo hallo...

ik ben nu 14 weken en 6 dgn zwanger en ook ik heb regelamtig steken in mijn onderbuik..
ze zeggen dat dat te maken heeft met je banden die oprekken..!!
dus ik neem het maar aan dat dat zo is.
heb al 2 echo,s gehad en tot nu toe zit het goed ook al heb ik steken in me buik.\
dus meiden geen zorgen maken..

kusssssssssssss

Hoi,
Ik heb dit ook gehad aan het begin v an mijn zwangerschap! Ik geloofde daarom ook niet dat ik zwanger was. Maar dit bleek wel zo. Het is heel normaal. je baarmoeder trekt zich samen en maakt zich klaar voor je kindje.  Die 'menstruatiepijn' gaat vanzelf over.
Je hoeft je geen zorgen te maken dus!
Geniet maar lekker van je zwnagerschap!
Mar

Terug
Bovenaan