Zwanger en corona

Hallo allemaal!

Vandaag ben ik volgens de berekeningen 5 weken en 2 dagen zwanger. Helaas heb ik gister positief getest op corona en ben ik alleen maar aan het hoesten! Het hoesten zorgt ervoor dat ik amper wat kan eten, aangezien alles er daardoor weer bijna uit komt.

Al 2 dagen amper geslapen, omdat ik vandaag van al het liggen zoveel spierpijn heb!

Hebben jullie nog tips? Zit nu aan de crackers en net wat joghurt geprobeerd!

Ik hoop dat ik over een paar dagen weer klachten vrij ben, zodat onze eerste echo op 21-2 wel door kan gaan!

Paracetamol mag gewoon tijdens de zwangerschap. Kan ook met bijvoorbeeld sap worden ingenomen als kraanwater niet goed valt.
Rijst met bouillon geeft veel vocht met voedingsstoffen om aan te sterken.
Honing om je keel te verzachten.
Neus en keel spoelen met (gekookt en tot lauw afgekoeld) zout water.
Beterschap.

@Essil heel erg bedankt voor de rijst tip! Dat ik daar zelf niet aan gedacht had! Het was niet heel erg lekker, maar heeft me wel al geholpen! Nu al veel minder misselijk en ga proberen vandaag weer een beetje normaal te eten ? 

Soep kan ook nog lekker zijn om te eten! 
Verder wens ik je beterschap en hopelijk knap je snel op. In dat geval geniet van je echo van een mooi nieuw leventje! 

Pff, wat is dit zwaar zeg! Na die ene goede dag zijn we weer terug bij af.. Ik kan er nu nog niet bepaald van genieten, zit steeds met zorgen in mijn hoofd omdat ik me zo beroerd voel..
Ik weet het, het is niet goed! 

Terug
Bovenaan