Zwanger en diaree is dat normaal???

A

Anoniem

Guest
Weet iemand of diareen normaal is, of dat kan voorkomen bij een zwangerschap...ben net 4weken en 1 dag zwanger en heb nu ineens last van diaree...ik had last van me buik (net of je nodig moet poepen) ik dacht oh nee nu is het gebeurd, maar het is de diaree zijn er meer die daar last van hebben en weten wat je er tegen kan doen??

groetjes

Hoi yms,

Had ik ook in het begin hoor, maar er kan natuurlijk ook weer zo'n heerlijk virus ronddwalen, dus veel drinken en het even aanzien, anders na een een dag of 3 de huisarts even raadplegen....

Succes, Angel

O,ja van harte met je zwangerschap,  probeer er een beetje van te genieten.  

Ik heb nog maar 1keer diaree gehad vandaag. Ik las dat het ook door zenuwen kan komen, misschien heb ik daar ook wel last van heheh omdat ik weer zwanger ben!! Ik kijk het wel even aan als ik het morgen en overmorgen ook nog heb ga ik wel eens even naar de dokter....

Bedankt en ik zal ook proberen te gaan genieten ik vind het alleen wat moeilijk in  de eerste weekjes!!

groetjes mama zoontje 16maanden en ukkepuk 4weken 1 dag

Heel herkenbaar tijdens mijn beide zwangerschappen hebben chronisch diaree. En dat terwijl er toch word gezegt dat zwangerschap tot verstopping kan leiden...........nou soms zou ik wel eens even willen dat ik een dagje niet kon.

Groetjes Lillian

HEEL HERKENBAAR

ik ben 5 weken en 4 dagen zwanger. maar normaail hoef ik maar 3x per week naar de wc. ( spastische darm) maar nu moet ik wel 2x perdag!!! ik moet daar erg aan wennnen.
ik heb ook erge krampen... nou ja zou er wel bijhoren..

groetjes martine

Terug
Bovenaan