Zwanger en diarree

Hallo allemaal!

Ik was gisteren 31 weken zwanger en tot nu toe is alles eigenlijk heel goed verlopen..
Nu voel ik me sinds 2 dagen wat minder, sneller moe en een beetje verkouden (maar niet echt veel)..
Nu heb ik sinds vandaag ook last van diarree...
En begin ik me wat zorgen te maken..
Zijn er nog tips/adviezen van andere mensen die dezelfde klachten hebben gehad tijdens te zwangerschap?
Is het verstandig om met de gynaecoloog te bellen voor advies?

Groetjes en bedankt!
Esther
 
Hoi Esther
Volgens mij heerst het, want ik hoor het in mijn omgeving al een paar keer en ik ben zelf met de paasdagen ook aan de wc vastgeplakt geweest met gelijke klachten. Begrijpelijk dat je je zorgen maakt, maar als je zwanger bent kun je natuurlijk ook gewoon een virusje van het een of ander oplopen. Maar het blijft vervelend. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik buikgriep gehad, vk vertelde toen dat de baby nu ook een beetje ziek was (logisch, en goed voor antistoffen!) en dus ook wat rustiger kon zijn . Maar neem in ieder geval contact op met je vk als het erger wordt, of je huisarts!
Beterschap!
Groetjes Muty !
 
Hoi Esther,
Ik denk dat als je je (al een beetje) zorgen maakt je gewoon lekker je vk moet bellen hoor! Laat je geruststellen, waarschijnlijk heb je gweoon even een klein virusje ofzo, nix aan de hand. Maar daar zijn vk ook voor hoor!

Laat je weten hoe het gaat?
Groetjes,

Lein
 
Yep, ik heb het ook achter de rug. Een halve week ziek en 2 kilo kwijt. Maar je kindje kan meer hebben dan je denkt, die snoept wel van alles wat je in je lichaam hebt. Gewoon genoeg drinken en als het te lang duurt even langs de dokter, alhoewel die ook niks kan doen... Sterkte
 
Hallo allemaal!

Ik heb toch even met de afdeling verloskunde gebeld (ik wordt gevolgd in het ziekenhuis) en ze zeiden dat ik maar eventjes moest langs komen, en ze hebben het babietje goed onderzocht en zelfs een echo gemaakt (moet ik vaker doen:)), en alles was prima in orde!
Ik voel me inmiddels ook alweer beter, geen diarree meer.... Heel erg bedankt toch voor jullie steun!
Liefs Esther
 
Terug
Bovenaan