zwanger en door misselijkheid niet eten

<p>halo ik ben nu bijna 8 weken zwanger en ben sinds een week anderhalve week ben ik super misselijk ik moet ook best vaak overgeven het probleem is dat ik nu bijna niks meer eet en me best wel zorgen maak als ik eet spuug ik het toch weer uit heeft iemand tips wat zou helpen om toch wat binnen te krijgen van voedingsstoffen en vitaminen ik eet al kleine porties verdeeld over de dag dus dat probeer ik al mijn man heeft het over potjes baby voeding van 8 tot 10 maanden als een vorm van nood oplossing</p><p>iemand ervaring zo ja graag advies </p><p> </p><p>hoop op een </p>

Ik heb het 3x gehad, via huisarts emesafene gekregen. Maar in eerste weken nauwelijks gegeten en veel gespuugd. Ook veel afgevallen in begin. Al 2 gezonde kindjes gekregen en bijna uitgerekend van nr 3 met bovengemiddeld gewicht. Baby neemt vanzelf van jou wat hij nodig heeft. Vocht is belangrijkste. Bij twijfel overleggen met verloskundige

Het advies is loslaten en geen zorgen meer over maken. Je lichaam heeft veel meer reserves dan je denkt. Andere tip is overleggen met je verloskundige of je huisarts er zijn medicijnen om het spugen beetje te minderen. ?

halo bedankt voor de informatie
ik heb de verloskundige geappt gesmst en gebeld ze neemt al 2 dagen niet op en reageert op niks dus vandaar dat ik het hier op probeer

halo bedankt voor de informatie
ik heb de verloskundige geappt gesmst en gebeld ze neemt al 2 dagen niet op en reageert op niks dus vandaar dat ik het hier op probeer

Hoezo neemt de verloskundige niet op!? Wat is dat nou voor iets raars wat als er echt iets ernstigs / accuut wat aan de hand was.
Ik heb hele dagen geleefd op pepermuntjes en waterijs.
Succes Ermee! 

Terug
Bovenaan