<p>Hoi ik ben op het moment 11 weken zwanger en heb afgelopen zondag een hele heftige bloeding gehad </p><p>die dag in het zkh een echo gehad de baby leeft maar er zit dus een hematoom in Mn baarmoeder net zo groot als de baby zelf</p><p>nu heb ik wat informatie gehad maar ben zelf dus ook gaan Googlen en ik ben nu zo bang</p><p>er was me al verteld dat ik nu een verhoogd risico heb op een miskraam super k*t natuurlijk maar ik las nu nog meer enge dingen zoals vroeg geboort zuurstof gebrek tijdens ontwikkeling in de buik kan zelfs leiden tot Mn eigen dood dit zijn natuurlijk mega extreme gevallen maar ik ben nu wel heel bang.</p><p>ik heb afgelopen dinsdag en vandaag weer een echo gehad dit ivm vastelling termijn echo kindje liet zich gister niet op meten en alles zag er goed uit</p><p>7 juni een controle in het ziekenhuis en in vertelde me vk dat ik 7 juni een controle heb en dat ik de nipt wil doen en ze vroeg of ik wilde wachten tot na 7 juni (dit begreep ik niet helemaal ) en ze zei omdat je dan misschien wat meer zeker heid hebt </p><p>ik heb heel erg het gevoel dat zowel mijn vk als personeel in het zkh niet helemaal open zijn over de evt gevaren en dat ze dit dus pas willen vertellen na de controle want als het hematoom dan kleiner is is het een goed teken zo niet dus niet zo goed </p><p>ik heb geen bloedingen meer gehad maar wel krampjes en steekjes </p><p>ik vroeg me af of meer vrouwens een hematoom hebben of hebben gehad ? </p>