<p>Hoi allemaal!</p><p>Ik ben zwanger en erg blij hiermee! Een wens die eindelijk uit komt. Gisteren zag ik het hartje kloppen zo dankbaar! Alleen nu is het zo dat ik pas een half jaar ergens werk (kinderopvang) ik ben flexibel op de babygroep en vang dus alle uren op van zieke personeelsleden inclusief mijn eigen uren nog. Als ik weg val zullen ze dus iemand moeten vinden die mijn uren opvangt en dat is nu in de kinderopvang erg lastig wegens personeels tekort. <br /><br /></p><p>Ik wil dit blije nieuws graag delen nu met mijn baas en collega’s maar ben bang dat zo niet zo positief reageren hierdoor ook omdat ik er nog zo kort werk.</p><p>hoe kan ik dit het beste aan hun vertellen? Mijn baas is deze week vrij moet ik het haar eerst vertellen? Is het stom om dit via een appje te doen? Ik kan namelijk echt niet nog een week wachten om het aan iedereen te vertellen want ik ben zo blij en wil dit met een traktatie doen. Maar dan is mijn baas er dus niet.. Ik vind het heel spannend om het te vertellen hebben jullie tips?</p>