Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
<p>Hi dames </p><p>Misschien een hele gekke vraag. Maar ik heb een vogeltje. Als ik eet dan eet Mijn vogel van van mijn lepel mag ik dan weer uit dezelfde lepel eten ? En kusjes geven mag dat? </p>
Ik heb geen idee hoe dat werkt met vogels en bacteriën die ze in hun snavel bij zich dragen. Bij honden weet ik dat je je niet mag laten likken en dat je je handen moet wassen na het aaien.
Persoonlijk zou ik dus niet meer zo innig omgaan met je vogel. Misschien een lepeltje voor je vogel ernaast? En bij kusjes, als je die graag wilt blijven krijgen, je lippen wat stijver op elkaar houden en erna wassen zodat er niks in je mond raakt? Misschien kan je het even afstemmen met de verloskundige. Of even bij de dierenarts checken hoe “schoon” een snavel van een vogel is?
Ik heb zelf een hond die ik geen kusjes meer geef. Ze drukt nu haar neus tegen m’n wang haha en ik was niet elke keer m’n handen als ik haar aai (omdat ik thuiswerk, is m’n hond de hele dag bij me en wordt ze dus ook heel veel geaaid haha). Maar voordat ik ga eten was ik wel m’n handen.