Zwanger en er een beetje klaar mee

<p>Hoi dames </p><p>Herkent iemand dit ? Ik ben 38 weken zwanger van mijn eerste kindje ? en ben ontzettend dank baar voor mijn zwangerschap , maar ben er zo ontzettend klaar mee. Ik slaap bijna niet meer kan me totaal niet concentreren, irriteer me letterlijk overal aan en heb vooral nergens geen zin meer in ( in afspraken of visite ) het enige wat ik graag wil is bevallen en mijn kindje in mijn armen hebben. Herkent iemand dit ? Want soms twijfel ik aan mezelf of dit wel normaal is ,.dankjewel alvast voor de reacties ?</p>

Je bent niet de enigste hoor. Hier precies het zelfde. Ben inmiddels 38+1 week zwanger van mijn eerste, ik heb heerlijk genoten van de zwangerschap vooral hoe mijn kleine man is gegroeit en gebloeit is in 9 maanden tijd. Maar ik ben er ook helemaal klaar mee nu. Ik slaap meerderdeels van de tijd, ik heb geen zin om de deur uit te gaan, ik heb geen zin om mensen onder ogen te zien, slapen gaat super moeilijk door een rusteloze been en veel moeten plassen, opstaan uit bed lukt niet meer echt en de pijn in me bekken en me onderbuik. Ik zit ook echt mijn dagen af te tellen tot het zover is, want ik wil mijn kleine man ook wel heel graag ontmoeten ?
Er zijn genoeg dames die hier last van hebben hoor, je bent niet de enigste je ziet het je hebt iemand naast je staan ( me ?) 
ik wens je heel veel succes met de laatste week/weken en hopelijk mag jij je kleine prins of prinses snel in je arm sluiten. 

@ sunnymom
heel normaal hoor! Het word ook allemaal een stuk ongemakkelijker bij ieder dingetje denk je volgens mij ga ik bevallen ? en dan gebeurt er helemaal niks je lichaam werkt niet meer mee , alles is een gedoe en je hebt nergens kracht voor 
ik ben 4 maanden zwanger van Mn 2 de en ben er nu al klaar mee ? 
tuurlijk ben ik dankbaar en besef ik me dat het een zegen is maar kan het niet helpen dat ik me gewoon prettiger voel als ik niet zwanger ben 
maargoed ik heb echt nog een lange rit voor de boeg 
nog even doorbijten meid straks is je kleintje er 
ik weet dat je er niks mee kunt met wat ik nu ga zeggen maar geniet nog even van je middag dutjes en tijd die je hebt zonder dat je voor een kleintje moet zorgen klinkt nu als iets waar je niks mee kunt maar over een tijdje zul je er miss aan terug denken en denken goh dat was toch soms ook best lekker dat niks doen 
succes je bent er bijna ❤️

Heel normaal hoor meid! Ik ben nu 38+2 zwanger v/d eerste en ik heb altijd gehoopt dat onze dochter met 38 weken zou komen? ben er ook helemaal klaar mee het enige wat ik leuk vind is dat ik haar voel bewegen, maar voor de rest wil ik gewoon dat de bevalling achter de rug is en dat we haar in onze armen kunnen houden, maarja ze komen wanneer ze willen he ? nog even volhouden!

Ik ben 33 weken zwanger en er ook helemaal klaar mee. De bewegingen van de kleine man blijf ik heel bijzonder vinden, maar ik heb al vroeg in de zwangerschap last gekregen van brandend maagzuur waardoor ik niet slaap (zo'n beetje alles geprobeerd, Rennies, Gaviscon, Antagel, níks werkt). Stiekem ben ik al een tijdje aan het aftellen! 

[quote quote=10215805]Ik ben 33 weken zwanger en er ook helemaal klaar mee. De bewegingen van de kleine man blijf ik heel bijzonder vinden, maar ik heb al vroeg in de zwangerschap last gekregen van brandend maagzuur waardoor ik niet slaap (zo’n beetje alles geprobeerd, Rennies, Gaviscon, Antagel, níks werkt). Stiekem ben ik al een tijdje aan het aftellen![/quote]
Omeprazol via de dokter?

Terug
Bovenaan