<p>Hey! </p><p>Ik ben al een tijdje aan het twijfelen om deze topic te openen, aangezien het niet vaak voorkomt. Maar het zou fijn zijn als er meer mensen in dezelfde situatie zitten en/of andere die tips hebben! En stiekem om gewoon even mijn verhaal te doen, aangezien ik alle emoties al heb gehad en doorstaan</p><p>Toen ik 34 weken zwanger was heb ik mijn enkel op 2 plaatsen gebroken, tja hoe verzin je het?! Inmiddels ben ik geopereerd en mag ik 6 weken mijn enkel niet belasten. De eerste week is eraf, dus nog 5 te gaan! Inmiddels ben ik 37 weken zwanger en begin ik steeds meer zwangerschapskwalen te krijgen. </p><p>Ik merk dat het erg zwaar is, afgelopen avond zelfs nog in het ziekenhuis geweest i.v.m. zware menstruatie krampen én de hele week al aan de diarree (charming). Nu bleek ik 1cm ontsluiting te hebben, manlief en ik natuurlijk super enthousiast! KOMT ZE SERIEUS VANDAAG?! Nee, uiteraard niet, ze blijft nog even lekker eigenwijs zitten. </p><p>Inmiddels is mijn zwangerschapsfotoboek ook helemaal bij en hoef ik alleen de toekomstige dingen te verwerken, zoals bevalling en kraamtijd. Kom inmiddels al aan de 50 pagina's & counting. </p><p>Ik hoop stiekem dat ze snel komt, zodat ik niet meer eenzaam en alleen thuis zit, alleen voor de revalidatie aan mijn enkel is het beter dat ze nog even wat langer blijft zitten. Aangezien ik niet kan lopen en mijn vriend 'maar' 4 weken thuis kan zijn. Mocht ze eerder komen, verzinnen we wel weer wat! Ik maak me tegenwoordig nergens meer druk om. </p><p>Nu vroeg ik mij af, zijn er nog meer van die ongelukkige pinguïns? Die zwanger thuis zitten i.v.m. iets gebroken of zware zwangerschapsklachten? Hoe komen jullie de tijd door? </p><p>Mijn tips? <br />- Sims (ben er zelf inmiddels op uitgekeken) <br />- Fotoboek, geloof me, dit werkt mentaal goed en is een perfect tijdverdrijf <br />- Online shoppen, mits je alles al in huis hebt zoals ik.. <br />- Boek lezen, ben ik persoonlijk geen fan van <br />- Netflix, hmmm kan er niet aan wennen, ouderwets (25 maar goed)<br />- Social media, heb ik inmiddels ook wel gezien.. <br />- Bezoek en/of buiten zitten, niet altijd even zin in + ik kan de voordeur niet open doen ivm traplopen. Handig zeg, z'n Drive-in woning!! <br />- Volwassenkleurboeken, inmiddels ook op uitgekeken.. </p><p>Geloof me, als je al sinds 1 februari thuis zit door bekken instabiliteit en vervolgens op 22 maart minder mobiel wordt door je enkel, ben je op een gegeven moment overal op uitgekeken.. </p><p>Nevertheless, wat je ook doet of voelt, probeer positief te blijven. Vertrouw me, ik heb echt alle emoties al gehad. Van boos, naar onbegrip en schuldgevoelens naar de kleine meid. Hoe kan ik je nu verzorgen als ik niet eens kan lopen? Nja, daar vinden we wel wat op! </p><p>Goed, ik stop. Heb nu wel genoeg vertelt.. <br /><br />Liefs,<br />Angélique x</p>