zwanger en gekleurde afscheiding

Hai Meiden.

Het echte genieten wil maar niet lukken.
Wat een onzekerheden allemaal.
Af en toe heb ik bij het afvegen een wat donker gekleurde afscheiding.
Soms ligt er een wittige sliert in de pot en vandaag was het weer een donkerder gekleurde.
Dit maakt mij zo onzeker!
Ik ben nu ruim 8 weken zwanger.
Heb met 5 weken een echo gehad en alles was goed[ook hartje klopte al]
Over 2 weken heb ik weer een echo maar dat duurt nog "zo lang".
Vooral als je onzeker bent.

Hebben jullie ook wel last van soms wat donker gekleurde afscheiding?
Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen geruststellen.

Groetjes, Silke
 
haai Silke,
Ik heb dat ook gehad, met 4 weken. Ben gewoon naar de gynocoloog gegaan en gevraagd wat het kan zijn.Het was in mijn geval oud bloed wat nog los is gekomen. Je baarmoeder is zichzelf aan het reinigen noemde ze dat.Je kan ook ff gaan rekenen of je eigenlijk als je niet zwanger was geweest of je dan nu ongi had moeten worden. Ik hou dat nu een beetje in de gaten en toevallig heb ik elke keer een wat donkerdere afscheiding, rrrrrrraaaaaaaaarrrrrrrrr maaaaaaaaaaaarrrrrrrr waaaaaaaaaarrrrrrrrr(bij mij dan)Geniet van je zwangerschap,en als je je echt te druk ga maken mag je altijd je gynocoloog of verloskundige bellen hoor!
 
ik had ook afscheiding maar bij mij bleek het een candidainfectie te zijn kan geen kwaad maar jeukt erg en is makkelijk verholpen nadat je je ha of vk spreekt
 
hoi silke ik heb net als jouw ook elke keer last van donkere afscheiding maar mijn vk zeg dat t heel normaal is t kan geen kwaad hoor kijk t is minder prettig voor jou maar voor je kindje kan dat echt geen kwaad ik zou gewoon lekker genieten en t wordt echt minder naarmate je verder in je zwangerschap bent ik zelf ben nu 5 maanden en heb er nog maar heel weinig last van veel minder als in t begin succes verder
 
Terug
Bovenaan