Zwanger en griep

Hoi allemaal,

sinds gister heb ik flink griep (hoofdpijn, duizelig, zeer lijf, zware benen) en normaal gesproken doet een paracetamol bij mij wonderen. Maar ik ben 8 weken zwanger en dus mag je geen paracetamol. Heeft iemand tips hoe ik me toch wat lekkerder kan voelen? Douchen vanochtend was erg lekker en ook drink ik veel thee. Nou ja, ik lees het wel. Sowieso wordt het even goed uitzieken!

Groetjes, Crystel

Hoi Crystel,
wat strontvervelend allemaal dat jij je zo beroerd voelt, maar je mag best een paracetamolltje hoor.
Ik slik ze nu ook regelmatig. Heb de ziekte van bechterew (soort reuma) en de klachten blijven binnen de beperkingen met behulp van paracetamol.
VK vond het geen probleem.

Beterschap!!
Gr. Saskia (10.5wkn)

Wat enorm vervelend dat je een griep te pakken hebt zeg! Mijn persoonlijke ervaring is dat het in de zwangerschap soms wat meer moeite kost om eroverheen te komen, helaas

Maar ik sluit me aan bij Bloem: een paracetamolletje mag gerust in de zwangerschap hoor!

BETERSCHAP!

hallo
ik voel me ook niet zo. Keelpijn en pijn in mijn oren. vreselijk hoesten. Paracetamol mag wel maar ik wil het toch proberen niet te doen. Trachitol/strepsils ed  mag bv weer niet. Weet iemand iets tegen de keelpijn?

Lizzie

hallo
ik voel me ook niet zo. Keelpijn en pijn in mijn oren. vreselijk hoesten. Paracetamol mag wel maar ik wil het toch proberen niet te doen. Trachitol/strepsils ed  mag bv weer niet. Weet iemand iets tegen de keelpijn?

Lizzie

Bedankt voor jullie reacties, mocht ik vanacht weer zo waardeloos slapen, dan neem ik misschien wel wat paracetamol. Lizzie, ik slik Vicks Blue tegen keelpijn en dat helpt prima. Misschien een tip?

Hallo allemaal,

Ook ik ben geveld door de griep balen zeg, mijn dochtertje van 4 begon afgelopen weekend en ja hoor nu ik. Donderdag mijn eerste echo super spannend vandaag aan mijn ouders verteld dat ik zwanger ben waren super verrast en blij

Terug
Bovenaan