<p style="text-align: left;">Hallo allemaal,</p><p>Ik ben nu 25 weken zwanger. Ik lees van alles over meiden die druk zijn met de babykamer maar die van ons moet nog gebouwd worden. We zitten midden in een grote verbouwing waarbij er een stuk bij het huis wordt aangebouwd en de hele bovenverdieping gedaan wordt. Nu is onze slaapkamer boven bijna klaar maar de aanbouw incl badkamer, wc en babykamer moeten nog helemaal gebouwd worden (we hebben beneden ook een badkamer gelukkig). Ik zit soms best een beetje in de stress want ik ben bang dat het allemaal niet op tijd af komt. Mijn man is echter een echte optimist (maar naar mijn idee niet echt reëel) en wil zo veel mogelijk zelf doen. Als ik erover begin dat we qua tijd niet gaan uitkomen wordt hij geïrriteerd en zegt hij dat het allemaal wel goed komt. </p><p>Op dit moment voel ik me lichamelijk gelukkig nog heel fit maar ik zie op tegen het verbouwen tijdens de laatste maanden van de zwangerschap en als de kleine er straks is. Ik geloof namelijk echt niet dat alles voor die tijd af is. Ik probeer het maar zoveel mogelijk los te laten, flexibel te zijn en er niet over te piekeren.</p><p>Hebben jullie hier ervaring mee of evt tips..?</p>